Gå til innhold

Kjeder meg - finne på noe alene??

Anbefalte innlegg

Gjest Ensompåfredag
Skrevet

Jeg kjeder meg sånn :( Alle venninnene mine er opptatt, været er nydelig og jeg tørster etter både selskap og en utepils...

Er det "vanlig" for jenter å gå på byen alene? Jeg tenker ikke bare på festing, men for eksempel konsert, stand up el. Vet ikke helt om jeg tør, hvordan skal jeg oppføre meg liksom?

Hadde vært kjekt om noen kan dele synspunktene sine på dette feltet, kanskje tilogmed komme med forslag :)

Jeg er forresten 30 år.

mariaflyfly
Skrevet

Bok & utepils! And some fucking peace and quiet! Heldige du. *drømmer mens jeg prøver å overtale Datra til å gå i dusjen*

Gjest ensom-her-og
Skrevet

lurer på det samme selv,så håper noen svarer deg:)

Gjest Ikke lenger ensompåfredag
Skrevet

Bok & utepils! And some fucking peace and quiet! Heldige du. *drømmer mens jeg prøver å overtale Datra til å gå i dusjen*

For en god idè! Hvorfor kom jeg ikke på det selv??? Det kryr jo av koselige fortauscafèer i nærheten, hvor jeg kan kose meg med en god bok, kanskje vin istedetfor utepilsen, og hvis jeg er heldig kommer jeg kanskje i prat med noen. Hvis ikke har jeg uansett vært "ute blandt folk" istedenfor hjemme alene.

Tusen takk for tipset, nå løper jeg i dusjen :) God helg :)

Gjest Ikke lenger ensompåfredag
Skrevet

lurer på det samme selv,så håper noen svarer deg:)

Bok-idèen under var genial ;)

mariaflyfly
Skrevet

For en god idè! Hvorfor kom jeg ikke på det selv??? Det kryr jo av koselige fortauscafèer i nærheten, hvor jeg kan kose meg med en god bok, kanskje vin istedetfor utepilsen, og hvis jeg er heldig kommer jeg kanskje i prat med noen. Hvis ikke har jeg uansett vært "ute blandt folk" istedenfor hjemme alene.

Tusen takk for tipset, nå løper jeg i dusjen :) God helg :)

Kos deg! Jeg er skikkelig misunnelig, asså... ;)

Gjest ensom her-og-nå
Skrevet

Bok-idèen under var genial ;)

godt for deg.jeg bor et stykke unna den slags,så jeg får holde meg til tv i kveld.turer til byen krever planlegging.

kos deg du:)

bustebeisa
Skrevet

Håper du er eller i det minste har vært ute og kost deg.

Jeg er en person som gjerne kan finne på å gå ut alene. Kino, konsert, show, restaurant, kafe, pub... kan egentlig finne på å gå alene på de fleste steder. Ikke føler jeg meg utenfor og ikke føler jeg at noen ser rart på meg. Av og til kan jeg finne det befriende deilig å for eksempel reise på ferie alene... man kommer så mye lettere i kontakt med andre da, enn nnår man reiser i grupper.

Men når det sies, jeg setter umåtelig pris på å gjøre de samme tingene sammen med venner eller kjæresten. Det blir da fint på helt andre måter

Det viktigste er å kose seg i den situasjonen man er i, og gripe de muligheter som dukker opp. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...