Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye snakk om klær, altså? Joggesko og løpejakker eller hva det nå kalles da? Slike har jeg sett har vært store hitter de siste 250 gangene jeg har logget meg inn her. Enig, det holder nå:)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• GeirB

17

• morsan

12

• Babette

6

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Døh... Klar over at du har begynt å diskutere klær nå??

*aner Jan Thomas-tendenser i det fjerne*

Det har eg vel ikkje!

Skrevet

Er det mye snakk om klær, altså? Joggesko og løpejakker eller hva det nå kalles da? Slike har jeg sett har vært store hitter de siste 250 gangene jeg har logget meg inn her. Enig, det holder nå:)

Stort sett kjoler (og joggeklær innimellom)! :)

Skrevet

Kjoler, det blir noe helt annet. Hvpor er de trådene? Hvor, hvor, hvor??? I dag fant jeg kimonokjolen jeg har vært på jakt etter i årevis, hurra! Den ER SÅ FIN! For ikke å snakke om hvor fin JEG blir i den. Håh! :)

Bla, bla, bla og enda mer bla;)

Skrevet

Jeg vil ha meg frabedt at løpeklær og jålekjoler sidestilles. Alt som handler om løpsklær sorterer under treningssnakk, ikke klær.

Skrevet

Nei vet du hva! Du elsker klær, du bare vet det ikke!

*Knis* Hvilke farge anbefaler du på kjolen da? Hva ville du valgt?

Skrevet

Jeg vil ha meg frabedt at løpeklær og jålekjoler sidestilles. Alt som handler om løpsklær sorterer under treningssnakk, ikke klær.

Syns så tydelig å huske det var snakk om å ta seg godt ut i riktige løpeklær og greier her tidligere i dag (ikkje du da, for du løp vel i herreundertøy og hullete T-skjorter), det var vel mest Lillemus som var opptatt av det...:)

Skrevet

Nei vet du hva! Du elsker klær, du bare vet det ikke!

*Knis* Hvilke farge anbefaler du på kjolen da? Hva ville du valgt?

Neida, eg er faktisk ikkje interessert i klær i det hele tatt.

Men bevares det er fint når flotte kvinner tar seg godt ut i fine klær, men enkelte kan gå kledd i ka som helst og se bra ut.

Og fargen på kjolen kommer vel an på ho som skulle være inni den, og til hvilken anledning den skulle brukes!? Elller? :-)

Gjest Trøndertøusa
Skrevet

Neida, eg er faktisk ikkje interessert i klær i det hele tatt.

Men bevares det er fint når flotte kvinner tar seg godt ut i fine klær, men enkelte kan gå kledd i ka som helst og se bra ut.

Og fargen på kjolen kommer vel an på ho som skulle være inni den, og til hvilken anledning den skulle brukes!? Elller? :-)

''Og fargen på kjolen kommer vel an på ho som skulle være inni den, og til hvilken anledning den skulle brukes!? Elller? :-)''

Helt enig med deg. Du skulle ha lært den bruden en lekse.

Hvor var du da denne diskusjonen startet?:-)

Skrevet

''Og fargen på kjolen kommer vel an på ho som skulle være inni den, og til hvilken anledning den skulle brukes!? Elller? :-)''

Helt enig med deg. Du skulle ha lært den bruden en lekse.

Hvor var du da denne diskusjonen startet?:-)

Eg var sikkert på badet mitt og sparkla og pussa, så eg blei helt full i støv både her og der.

Åssen brud er det du snakker om forresten? :)

Gjest Trøndertøusa
Skrevet

Eg var sikkert på badet mitt og sparkla og pussa, så eg blei helt full i støv både her og der.

Åssen brud er det du snakker om forresten? :)

Hun som ikke vil ha kjoler i rødt, hvitt eller sort i bryllupet sitt..

Det var sånn kjole-debatten kom i gang i går, og så har det blitt spunnet nye tråder på det etterhvert.

Skrevet

Hun som ikke vil ha kjoler i rødt, hvitt eller sort i bryllupet sitt..

Det var sånn kjole-debatten kom i gang i går, og så har det blitt spunnet nye tråder på det etterhvert.

Ho ja, var det så at ho ikkje ville ha bunader også?

Eller blander eg sammen no?

Gjest Trøndertøusa
Skrevet

Husker sannelig ikke..

Skrevet

Jeg tror hun kan være byttet ut. Greit nok at hun p.g.a. sjokk kan ha fortrengt enkelte ting, men det gir ikke mening at hun ikke kjente igjen Julie eller noen andre hun kjente godt i barndommen.

Jeg er enig.

Skrevet

Kjoler, det blir noe helt annet. Hvpor er de trådene? Hvor, hvor, hvor??? I dag fant jeg kimonokjolen jeg har vært på jakt etter i årevis, hurra! Den ER SÅ FIN! For ikke å snakke om hvor fin JEG blir i den. Håh! :)

Bla, bla, bla og enda mer bla;)

''Bla, bla, bla og enda mer bla;)''

*hi hi*

Skrevet

Ha! Du _har_ fulgt med, du!! ;-)

Skrevet

Ha! Du _har_ fulgt med, du!! ;-)

Bare litt, og det var helt tilfeldig!

Skrevet

Syns så tydelig å huske det var snakk om å ta seg godt ut i riktige løpeklær og greier her tidligere i dag (ikkje du da, for du løp vel i herreundertøy og hullete T-skjorter), det var vel mest Lillemus som var opptatt av det...:)

Helt riktig observert. Jeg bryr meg katten om utseendet når jeg trener. Da er det komfort og funksjonalitet som teller. Og det er mye jåleri i sportsbutikkene, der du skal lures til å tro at en T-skjorte for løpsbruk bør koste 500 kroner.

Skrevet

Helt riktig observert. Jeg bryr meg katten om utseendet når jeg trener. Da er det komfort og funksjonalitet som teller. Og det er mye jåleri i sportsbutikkene, der du skal lures til å tro at en T-skjorte for løpsbruk bør koste 500 kroner.

Jeg elsker salg! Har kjøpt mye av både treningstøy og ulltøy på salg til halv pris! :o))) Skal innom en sportsbutikk borti her og sjekke opp noen joggesko de har på salg nå. Samme merket som vinterjoggisene mine og de er veldig gode på min fot.

Skrevet

Jeg elsker salg! Har kjøpt mye av både treningstøy og ulltøy på salg til halv pris! :o))) Skal innom en sportsbutikk borti her og sjekke opp noen joggesko de har på salg nå. Samme merket som vinterjoggisene mine og de er veldig gode på min fot.

Jeg elsker også salg! Men f. eks. på Løplabbet monner det lite med halv pris. Der er klærne svindyre.

Pisser du fortsatt piggtråd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...