Gjest redigh Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har farga håret to ganger i løpet v graviditeten, uten å tenke på at det kunne skade fosteret. Leser nå i "Gravid" at man ikke bør gjøre det - særlig pga stoffet resorcinol. Dette stoffet er i den hårfargen jeg har brukt!Norske myndigheter har ikke advart mot dette stoffet, da deres regler er i samsvar med EUs regelverk. Der sies det at man venter med å forby noe til man er helt sikre på at det er skadelig. Hva skal jeg tenke nå? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Du kan tenke at gravide frisører gjerne jobber til de føder. :-) 0 Siter
Gjest går nok så bra så:) Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 får tidvis inntrykk av at "alt" er skadelig/farlig når man er gravid.hadde jeg vært deg ville jeg ikke tenkt så mye på det.som hun nedenfor sier,gravide frisører jobber med dette t.o.m! går nok bra skal du se:) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jeg farget håret mitt jevnlig da jeg gikk gravid, ingen av mine unger har tatt skade av det :0) 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Slapp av, det får helt sikker bra:-) Jeg farget håret mitt under graviditet, og det gjør mange andre også. Tror du bare kan ta det helt med ro... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.