Gå til innhold

En slankende, lett sommerkjole...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... har noen en link? :-)

Jeg er lita og nokså rund, når sant skal sies...

random1365380890
Skrevet

Råd: du lurer ingen med "slankende kjole" utenom deg selv kanskje?, mulig det er hva du er ute etter, kjøp noe du liker og vær glad, litt mage, lår og rumpe her og der, det gjør ikke noe, bare du som er opptatt av det

Så lite vet jeg om kvinnfolk tydeligvis hah

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes de kan være ganske kledelig med tunika, som er så moderne nå, og smale bukser eller tights under.

Skrevet

Kjolen bør markere de slankeste delene av deg. Om den går til rett nedenfor knærne så er det det slankeste stedet på bena - altså før leggene begynner å bule utover.

Videre kan du markere linjen under brystene - om du er smalere der enn i livet.

Pass på utrigningen iforhold til hva du vil fremheve og skjule - har du kort hals velg dypere utrigning som får halsen til å se lenger ut, har du brede skuldre unngå "båt-utrigning".

Lykke til!

Skrevet

Råd: du lurer ingen med "slankende kjole" utenom deg selv kanskje?, mulig det er hva du er ute etter, kjøp noe du liker og vær glad, litt mage, lår og rumpe her og der, det gjør ikke noe, bare du som er opptatt av det

Så lite vet jeg om kvinnfolk tydeligvis hah

:-)

Egentlig har du jo helt rett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...