org Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 ... har noen en link? :-) Jeg er lita og nokså rund, når sant skal sies... 0 Siter
random1365380890 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Råd: du lurer ingen med "slankende kjole" utenom deg selv kanskje?, mulig det er hva du er ute etter, kjøp noe du liker og vær glad, litt mage, lår og rumpe her og der, det gjør ikke noe, bare du som er opptatt av det Så lite vet jeg om kvinnfolk tydeligvis hah 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Jeg synes de kan være ganske kledelig med tunika, som er så moderne nå, og smale bukser eller tights under. 0 Siter
Hugmee Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Kjolen bør markere de slankeste delene av deg. Om den går til rett nedenfor knærne så er det det slankeste stedet på bena - altså før leggene begynner å bule utover. Videre kan du markere linjen under brystene - om du er smalere der enn i livet. Pass på utrigningen iforhold til hva du vil fremheve og skjule - har du kort hals velg dypere utrigning som får halsen til å se lenger ut, har du brede skuldre unngå "båt-utrigning". Lykke til! 0 Siter
org Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 Råd: du lurer ingen med "slankende kjole" utenom deg selv kanskje?, mulig det er hva du er ute etter, kjøp noe du liker og vær glad, litt mage, lår og rumpe her og der, det gjør ikke noe, bare du som er opptatt av det Så lite vet jeg om kvinnfolk tydeligvis hah :-) Egentlig har du jo helt rett! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.