Gå til innhold

Kan noen hjelpe med navn på sykkel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en minisykkel, eller heter det det? Husker den fra barndommen - noen ganger med hippieblomster klistra på. Den hadde små hjul. Vet noen hva jeg mener? Hva kaller man en slik sykkel, om ikke minisykkel?

Skrevet

Hehe, de husker jeg at de store, slemme guttene hadde.

Kanskje du skulle spandere på deg en nå?

JAA!!! Det var bare 'slemmingene' som hadde slik sykkel! :-)

Skrevet

Kombisykkel. :o) Vi så faktisk en som syklet på en sånn en senest i går! :o) Tøffe, men det er mulig du må på bruktmarkedet for å få tak i en nå. Prøv på finn.no

Skrevet

Kombisykkel. :o) Vi så faktisk en som syklet på en sånn en senest i går! :o) Tøffe, men det er mulig du må på bruktmarkedet for å få tak i en nå. Prøv på finn.no

Min gamle står faktisk fortstat på låven til onkelen min;-) Jeg har tenkt å ta den med til hytta, for den kan jo med letthet innstilles slik at den kan passe både for gjestende voksne og barn! :-)

Skrevet

Åååå.... som jeg så på de guttene som hadde slik sykkel. Og du verden hvor lyst jeg hadde på en jeg også...

Rart jeg har blitt som jeg har blitt...

Hm..Fikk ikkje du sitte på med de en gang?

Gjest togli
Skrevet

Jeg hadde rød kombisykkel (_alle_ hadde det den gangen;)). Søstra mi hadde gullfarga Kombi Perfekt, så den syntes jeg var hakket kulere ;)

bustebeisa
Skrevet

Hm..Fikk ikkje du sitte på med de en gang?

Det var faktisk ei gang i tiden hvor jeg var litt stille og beskjeden... ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

JAA!!! Det var bare 'slemmingene' som hadde slik sykkel! :-)

Hmm var det?

Omtrent alle gutta jeg kjente som barn hadde sånne, og sykkelen var ofte kulere enn gutta. Noen av de var nok slemme gutter, men langt fra alle.

Skrevet

Hmm var det?

Omtrent alle gutta jeg kjente som barn hadde sånne, og sykkelen var ofte kulere enn gutta. Noen av de var nok slemme gutter, men langt fra alle.

Jeg satte 'slemme' i anførselstegn fordi de ikke nødvendigvis gjorde slemme ting, men det var dem som var mest bråkete og flåkjefta og som drev og tøffet seg hele tiden osv.

Men i min klasse var det ikke disse gutta som var mest popluære, men dem som var litt mer "ordentlig", og de hadde stort sett DBS oransje mettalic racersykkel med 5 gir;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg satte 'slemme' i anførselstegn fordi de ikke nødvendigvis gjorde slemme ting, men det var dem som var mest bråkete og flåkjefta og som drev og tøffet seg hele tiden osv.

Men i min klasse var det ikke disse gutta som var mest popluære, men dem som var litt mer "ordentlig", og de hadde stort sett DBS oransje mettalic racersykkel med 5 gir;-)

Oransje metallic, du. :-O Utrolig hva slags minner som dukker opp i enkelte DOL-tråder. :-D

Skrevet

Oransje metallic, du. :-O Utrolig hva slags minner som dukker opp i enkelte DOL-tråder. :-D

Ja ikke sant? de var skikkelig raffe de syklene der, skal jeg si deg! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...