Gjest en venninne Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 De møttes på en date og det ble heftig klining. Før daten hadde de møtt hverandre noen ganger og det hadde vært flørting. På daten viste han tydelig at han var interessert, og det hadde han også tidligere sagt (edru). Så går det noen dager og hun hører ingenting? Bakker han ut eller er det slik at gutter ikke må snakke med jenta hver dag? Hun har sendt sms så da burde han vel svart noe? 0 Siter
Tralla Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Hadde han villet noe mer, hadde han tatt kontakt til nå, iallefall svart på sms. Men det kan hende han har mistet mobilen, men lite trolig. Tror ikke jeg ville "mast" noe mer, men heller avventet nå. Min erfaring er at mannnfolk sender melding om de liker noen, de spiller sjelden hard to get.Er vi jentene som gjør det :-) 0 Siter
Gjest Sensibell Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Hadde han villet noe mer, hadde han tatt kontakt til nå, iallefall svart på sms. Men det kan hende han har mistet mobilen, men lite trolig. Tror ikke jeg ville "mast" noe mer, men heller avventet nå. Min erfaring er at mannnfolk sender melding om de liker noen, de spiller sjelden hard to get.Er vi jentene som gjør det :-) Dessverre er det en del som bare er ute etter sex og ikke noe mer etter det... 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Han er ikke interessert lenger. Sånn enkelt er det. Finnes ikke noe hvis og men her, kun harde fakta som av og til kan være vanskelig å svelge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.