Gå til innhold

Staff: "Han har jo sympatiske trekk"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er jeg ikke engang overrasket? Staff er rett og slett steinsyk i hodet sitt.

Skrevet

Han er ikke frisk da. Ingen normale folk ville gått ut i media og sagt han ble rævkjørt av en gammal mann mens han selv var 12 år. Klart det er noe feil med gubben.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg klarer ikke å ta det han sier seriøst, jeg. Blir rett og slett litt flirete av uttalelser som

"- De har prøvd å gjøre det hyggelig og koselig, skapt en hjemlig atmosfære. Dette er et lite hjem."

og

"- Han lager en festning, men innenfor den festningen så søkes det å være familiære forhold. Det ser ut til å være en helt grei, liten lavtaket leilighet, med atskillig omhu for hygge. "

(saksa fra Dagbladet: http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/03/534299.html)

Det er bare FOR dumt å komme med,

synes

Gjest zilja
Skrevet

Fyren er gal. Ikke mer å si om det.

Lavtaket leilighet liksom ??

Skrevet

Jeg klarer ikke å ta det han sier seriøst, jeg. Blir rett og slett litt flirete av uttalelser som

"- De har prøvd å gjøre det hyggelig og koselig, skapt en hjemlig atmosfære. Dette er et lite hjem."

og

"- Han lager en festning, men innenfor den festningen så søkes det å være familiære forhold. Det ser ut til å være en helt grei, liten lavtaket leilighet, med atskillig omhu for hygge. "

synes

Skjønner ikke at det går an å tenke sånn i det hele tatt jeg. Lavtaket leilighet med hygge? Det er nesten så man ikke veit om man skal grine eller le, prisløst.

Skrevet

''- Jeg ble spurt av Ukelsutt om jeg ville møte opp og si noe om et forsvar i forhold til denne saken. Og det sa jeg ja til.''

Alle har jo rett på en advokat/forsvarer og det er vel greit?

Da blir jobben hans å finne positive/formildende argumenter i saken, verre er det ikkje!

Gjest ChiengMai
Skrevet

og

synes

Syns nesten uttalelsen om at dette jo ikke var et fengsel, men en liten leilighet (eller hvordan Staff nå ordla seg) var den verste. Ikke mye forståelse for hva de stakkars menneskene har gjennomgått pga denne faren med de sympatiske trekkene... At man måtte gjennom syv låste dører for å komme dit høres unektelig koselig ut, hva? Og det faktum at de som var fanget der hverken var der frivillig eller kunne komme ut hvis de ønsket det. Fy for et overtramp!

Vel har Staff sagt mye rart opp gjennom årene, men nå tror jeg mister Altzheimer begynner å få et godt tak. Eller galskapen, for den del.

Skrevet

og

synes

Ja de hadde det sikkert veldig hyggelig der.

Bli voldtatt og holdt inne uten muligheter til å få frisk luft.

Kjempe hyggelig.

Skrevet

Det var jo ikke noe overraskende fra den kanten. Jeg tror at den mannen rett og slett elker å provosere. Det grusomme er at han mener det sikkert også.

Skrevet

Men er det egentlig nødvendig å spa han fram i enhver anledning, lurer nå jeg. Han må i og for seg få mene hva han vil, men i enkelte tilfeller tror jeg han legger stein til byrden for mennesker i en allerede vanskelig situasjon. Det er jo ikke nødvendig å gi mannen taletid i det hele tatt.

Gjest D*lilith
Skrevet

Staff er jo syk i huet da,så dette kom ikke som en bombe!

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har tidligere forsvart ham, og gjerne vist il at han tross alt har hatt klienter å forsvare, og selv den verste forbryter har krav på en god forsvarer som taler deres sak. Og en god forsvarer har han i mange tilfeller vært.

Men nå synes jeg han begynner å skil helt ut, og lurer på hva som skjer i hodet hans.

Skrevet

Jeg har tidligere forsvart ham, og gjerne vist il at han tross alt har hatt klienter å forsvare, og selv den verste forbryter har krav på en god forsvarer som taler deres sak. Og en god forsvarer har han i mange tilfeller vært.

Men nå synes jeg han begynner å skil helt ut, og lurer på hva som skjer i hodet hans.

Det sier kanskje litt at selv lommemannen har dumpet Staff og fått en ny forsvarer?

Gjest Elextra
Skrevet

Det sier kanskje litt at selv lommemannen har dumpet Staff og fått en ny forsvarer?

Ja, men med lommemannen ville ingen ting overrasket meg uansett.

Skrevet

Ja, men med lommemannen ville ingen ting overrasket meg uansett.

Joda, men... Man skulle jo tro at de to hadde en del til felles...

Gjest Elextra
Skrevet

Men er det egentlig nødvendig å spa han fram i enhver anledning, lurer nå jeg. Han må i og for seg få mene hva han vil, men i enkelte tilfeller tror jeg han legger stein til byrden for mennesker i en allerede vanskelig situasjon. Det er jo ikke nødvendig å gi mannen taletid i det hele tatt.

Det har du rett i. Men i vår tabloide verden har alle ekstreme synspunkter interesse :/.

Gjest Elextra
Skrevet

Joda, men... Man skulle jo tro at de to hadde en del til felles...

Hehe, du sier noe, i det minste har de felles interesser :-)

Gjest Megler Smekk
Skrevet

''- Jeg ble spurt av Ukelsutt om jeg ville møte opp og si noe om et forsvar i forhold til denne saken. Og det sa jeg ja til.''

Alle har jo rett på en advokat/forsvarer og det er vel greit?

Da blir jobben hans å finne positive/formildende argumenter i saken, verre er det ikkje!

I denne saken finnes det ingen formildende omstendigheter. Staff burde ha erfarning nok til å skjønne når han burde holde kjeft.

Skrevet

I denne saken finnes det ingen formildende omstendigheter. Staff burde ha erfarning nok til å skjønne når han burde holde kjeft.

''I denne saken finnes det ingen formildende omstendigheter.''

Selvfølgelig finnes det formildende omstendigheter i denne saken som i _alle_ andre saker, men det vil nok ikkje hjelpe nevneverdig i forhold til straffeutmålingen.

Fyren får maksimal straff, og noe anna vil komme overraskende på en hel verden!

''Staff burde ha erfarning nok til å skjønne når han burde holde kjeft.''

Staff har "spesialisert" seg på å forsvare de som mange ikkje vil assosiere seg med, dessuten er han avhengig av å hele tiden profilere seg sjøl.

Det bor nok også en ganske stor eksibisjonist i han...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...