Koja Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Har akkurat kjøpt meg denne telefonen. Prøver nå å koble den til Pcen for å overføre musikk, men får ikke USB datakabelen inn i mobilen. Det er et smalt hull som kabelen ikke får plass til. Lurer på om det er et lokk som skal skyves fra eller noe sånt..Noen som har samme telefon, og vet hvordan det gjøres? 0 Siter
Gjest rota Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Hei, som du sikkert skjønner fra mitt innlegg lenger ned her, så er ikke jeg den som kan bidra, men vil bare spørre om det ikke var med en usb-kabel i pakken, for det var det nemlig hos meg. Den passer jo til mobilen og kan etter mitt skjønn også kobles til PC. 0 Siter
Koja Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 Hei, som du sikkert skjønner fra mitt innlegg lenger ned her, så er ikke jeg den som kan bidra, men vil bare spørre om det ikke var med en usb-kabel i pakken, for det var det nemlig hos meg. Den passer jo til mobilen og kan etter mitt skjønn også kobles til PC. Jeg fikk med en usb-kabel. Fant ut at jeg måtte åpne et lite lokk på mobilen, for å koble til kabelen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.