Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, det er egentlig litt komisk når jeg tenker på det, men må bare si det.

Var på en butikk istad for å handle et par artikler for anledningen. Butikken var smekkfull av folk og denne butikken er en liten butikk med spesielle ting og tang. Jeg står i køen og det er min tur (nei, jeg hadde ikke sneket!) Varene legges på bordet og fyren begynner å slå inn varene, bip bip bip, og skal gi meg kontanter tilbake.

Plutselig kommer ei feit purke, dritsur forøvrig, og begynner å legge sine varer på bordet og sier "jeg skal ha disse!" Fy faen, jeg blei så forbanna at jeg be henne se til.. (her skulle det stått et par ting)

Hva faen _er_ det med folk når de er i butikken?!

Men men, nå sitter jeg i hvertfall her småbrisen og i godt humør - etterpå skal jeg spille poker og juge så det renner!

Ha en fantastisk lørdag!

Skrevet

Ha en trivelig pokerkveld! :-)

Joda, skal nok bli råd med det! Får gjester ved sjutiden. Har allerede tatt på meg solbriller!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...