Gå til innhold

Klesinnlegg - til ære for Geir

Anbefalte innlegg

Glimtipper
Skrevet

Jeg kjøpte dress til sambo i dag. Jada, han burde handle selv, men han var helt utslitt og jeg ville få det gjort. Etter to turer til kjøpesenteret fikk jeg endelig tak i riktig størrelse, både med jakke og bukse. Dressen er litt mørk grå med svakt mønster, han skal ha en blå skjorte under (lyseblå, veldig fin farge).

Det er snakk om 17. mai, selvfølgelig. Spørsmålet er da: Han vil helst slippe å ha på slips. Kan han det?

Jeg skal ha på en silkeaktig kjole som går til knærne og pensko, om det har noe å si. Ingen smykker, foreløpig.

Skrevet

Han _må_ vel ikke ha på slips. Kan vel ha et pent kjede isteden.

Glimtipper
Skrevet

Han _må_ vel ikke ha på slips. Kan vel ha et pent kjede isteden.

Han bruker ikke smykker av noe slag. Han ønsker å ha en t-skjorte under skjorten og åpne den litt i halsen.

Jeg synes personlig det høres pent nok ut, men jeg er litt usikker på mannlig bekledning på 17. mai.

Gjest togli
Skrevet

Jeg synes ikke han trenger slips på 17.mai. Mannen min er av den formening at slips er nødvendig, men så er han oppvokst med en far som gikk med slips daglig ;)

Jeg mener jeg har sett mange menn uten slips 17.mai!

Glimtipper
Skrevet

Han trenger ikke slips!

mener

Takk, nå blir han glad ;)

Skrevet

Klart han må ha slips, ellers kommer slipspolitiet og tar ham! ;o)

Neida, pen t-skjorte under skjorta og litt åpen i halsen høres finfint ut. .:o)))

Skrevet

Han bruker ikke smykker av noe slag. Han ønsker å ha en t-skjorte under skjorten og åpne den litt i halsen.

Jeg synes personlig det høres pent nok ut, men jeg er litt usikker på mannlig bekledning på 17. mai.

Tror ikke du skal bekymre deg over hva folk tenker. Folk flest har nok med sitt eget. Høres fint ut det du har kjøpt hvertfall.

Glimtipper
Skrevet

Jeg synes ikke han trenger slips på 17.mai. Mannen min er av den formening at slips er nødvendig, men så er han oppvokst med en far som gikk med slips daglig ;)

Jeg mener jeg har sett mange menn uten slips 17.mai!

Jeg har også en far som kler seg i slips ofte og gjerne, derfor ble jeg litt usikker. Men når du sier det, så tror jeg at jeg har sett flere med dress og uten slips på tidligere 17. mai'er :)

Glimtipper
Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg over hva folk tenker. Folk flest har nok med sitt eget. Høres fint ut det du har kjøpt hvertfall.

Nei, det er vel egentlig ikke så nøye hva folk tenker. Det viktigste er jo at han selv trives med bekledningen. Han kledde det forøvrig svært godt og vil nok se flott ut med eller uten slips :)

Glimtipper
Skrevet

Neida, pen t-skjorte under skjorta og litt åpen i halsen høres finfint ut. .:o)))

Flott :)

Det blir morsomt å "vise" han 17. mai. Han skjønte ikke helt hvorfor han ikke kunne gå i skatersko, armybukse og t-skjorte ;)

Skrevet

Nei, det er vel egentlig ikke så nøye hva folk tenker. Det viktigste er jo at han selv trives med bekledningen. Han kledde det forøvrig svært godt og vil nok se flott ut med eller uten slips :)

Bare han ikke bruker tversoversløyfe så! Neida, dette går nok bra!

Gjest togli
Skrevet

Bare han ikke bruker tversoversløyfe så! Neida, dette går nok bra!

En kompis av meg måtte ha hjelp til å finne tversoversløyfe og magebelte til en gallafest vi skulle på. Dette var på slutten av -80-tallet, så da ble selvsagt fargen babyrosa ;)

Du verden så spent jeg var på å se han når han kom til gallafesten! Han var superfin (etter 80-tallsstandard!) helt ned til skoa... Cowboystøvler!!!

Skrevet

En kompis av meg måtte ha hjelp til å finne tversoversløyfe og magebelte til en gallafest vi skulle på. Dette var på slutten av -80-tallet, så da ble selvsagt fargen babyrosa ;)

Du verden så spent jeg var på å se han når han kom til gallafesten! Han var superfin (etter 80-tallsstandard!) helt ned til skoa... Cowboystøvler!!!

Haha, herregud! Skulle hatt med seg lasso også! :-)

Skrevet

Han trenger ikkje ha slips, han kan fatisk ha skjorta litt åpen i halsen (sånn at det går an å puste).

Eg har kjøpt èn dress i hele mitt liv, og det var en brun cordfløyeldress til konfirmasjonen, men eg har arva smokingen til far min og bruker den rett som det er med sløyfe (eg hater slips).

Du kunne brukt slips - til ære for samboeren din

http://www2.victoriassecret.com/commerce/application/prodDisplay/?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=8N-212833&cgname=OSSLPSXLZZZ&&rfnbr=4709&dispMode=STANDARD&palette=&count_0=2&count_1=1

Skrevet

''Han var superfin (etter 80-tallsstandard!) helt ned til skoa... Cowboystøvler!!!''

Hah..Det var ikkje så galt, eg var på fotokurs med Morten Krogvold for noen år siden og stilte på avslutningsmiddagen med smoking (med silkestripe på siden), hvit skjorte, tversoversløyfe og slippers (hadde glemt skoa)!

Skrevet

Neinei - ikke T-skjorte under skjorta!

Skrevet

Flink du :-) Han trenger ikke slips, kan bare åpne skjorta litt i halsen.

Skrevet

Neinei - ikke T-skjorte under skjorta!

Enig.

Men eg bruker det sjøl om det er iskaldt og eg skal i begravelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...