Gå til innhold

Klesinnlegg - til ære for Geir

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig.

Men eg bruker det sjøl om det er iskaldt og eg skal i begravelse.

Jaja, i begravelse er det vel greit ;-)

Gjest togli
Skrevet

Haha, herregud! Skulle hatt med seg lasso også! :-)

Ja, da hadde stilen vært komplett ;-)

Gjest togli
Skrevet

''Han var superfin (etter 80-tallsstandard!) helt ned til skoa... Cowboystøvler!!!''

Hah..Det var ikkje så galt, eg var på fotokurs med Morten Krogvold for noen år siden og stilte på avslutningsmiddagen med smoking (med silkestripe på siden), hvit skjorte, tversoversløyfe og slippers (hadde glemt skoa)!

Åh, herre min!!! Den var hakket verre, ja :-))))

Glimtipper
Skrevet

Flink du :-) Han trenger ikke slips, kan bare åpne skjorta litt i halsen.

Du sier absolutt nei til t-skjorte. Hvorfor det?

Og takk :) Synes jeg var flink selv. Fram og tilbake til kjøpesenteret i varmen med barnevogn var ikke toppen av lykke, men sambo ble veldig glad :)

Gjest togli
Skrevet

Og takk :) Synes jeg var flink selv. Fram og tilbake til kjøpesenteret i varmen med barnevogn var ikke toppen av lykke, men sambo ble veldig glad :)

Jeg synes hvit T-skjorte er tøft under skjorte, så ikke hør på Kalevala ;-)

Glimtipper
Skrevet

Jeg synes hvit T-skjorte er tøft under skjorte, så ikke hør på Kalevala ;-)

Jeg synes det samme :) Og jeg vet sambo er mye mer komfortabel med en t-skjorte under skjorta. Den vil jo knapt synes uansett.

Gjest togli
Skrevet

Jeg synes det samme :) Og jeg vet sambo er mye mer komfortabel med en t-skjorte under skjorta. Den vil jo knapt synes uansett.

Den skal bare synes så vidt. Kjempetøft!

Skrevet

''Du sier absolutt nei til t-skjorte. Hvorfor det?''

Vel - altså, jeg synes bare ikke det er fint med T-skjorte inni skjorte. Det ser litt sånn halvveis ut. Når T-skjorta synes i åpningen på skjorta.

Men jeg er også tilhenger av at enhver må kle seg slik man selv trives best :-)

Skrevet

Bedre med t-skjorte, enn helsetrøye ;p *haha*

Skrevet

Takk, nå blir han glad ;)

Kjør heller sløyfe og flosshatt, hehe! *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...