Gå til innhold

Veranda-skjermer

Anbefalte innlegg

Gjest Verandaen
Skrevet

Nåja, vet ikke nøyaktig hvordan det skrives... Men verandaen vår vender ut mot veien og det er jo ganske lett å se gjennom sprinklene. Har jo ikke lyst til å ligge der i bikini, mens alle kan se inn. Noen som vet om det finnes noe man kan feste bak sprinklene, slik at det blir tett, og folk dermed ikke kan se inn? Veeeldig rotete forklart, men håper noen skjønner hva jeg mener. :-)

Skrevet

Plantasjen og sikkert Ikea, Obs! når de begynner med hage-avdelingen snart og alle andre hagesentra. :o)

Gjest mandolina
Skrevet

Sådanne leskjermer en bruker på campingplasser, f.eks.

Hilsen

Gjest Verandaen
Skrevet

Sådanne leskjermer en bruker på campingplasser, f.eks.

Hilsen

Nei, jeg tenkte mer på noe som kan festes under selve toppen på rekkverket. Som en "gardin" bak. Huff, dette ble bare tull, men klarer ikke helt å forklare hva jeg mener.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...