Lisabeth Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kunne sikkert funnet ut av det selv, men orker ikke ;-) Er det toll på kjøp av bøker? Evt grense? Noen som har link til en nettbutikk som selger engelske barne/ungdomsbøker til Norge? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toll og tull Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nei. Amazon.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Nei. Amazon.com takk og takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ikke toll på bøker, og du kan prøve www.amazon.com www.amazon.co.uk De har stoooooort utvalg i det meste 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Ikke toll på bøker, og du kan prøve www.amazon.com www.amazon.co.uk De har stoooooort utvalg i det meste Takk for svar. Vi prøvde den amerikanske varianten (tror jeg?), bestilte en pakke med Nancy Drew-bøker til eldstemann. 5 bøker til 134 kr, kan det være riktig det da tro? De har fått beskjed om å lese engelske bøker fra skolen, men utvalget på biblioteket var heller dårlig for hennes aldersgruppe. Hun har startet på en Harry Potter-bok, men jeg ser at den er litt tung å få tak på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Takk for svar. Vi prøvde den amerikanske varianten (tror jeg?), bestilte en pakke med Nancy Drew-bøker til eldstemann. 5 bøker til 134 kr, kan det være riktig det da tro? De har fått beskjed om å lese engelske bøker fra skolen, men utvalget på biblioteket var heller dårlig for hennes aldersgruppe. Hun har startet på en Harry Potter-bok, men jeg ser at den er litt tung å få tak på. Prisen høres absolutt rimelig ut. Bøker er vanvittig billig i USA + at dollaren også er veldig lav. Harry Potter er litt vanskelig og tung, så jeg synes nok også at Nancy Drew er et bedre valg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.