Lisabeth Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Kunne sikkert funnet ut av det selv, men orker ikke ;-) Er det toll på kjøp av bøker? Evt grense? Noen som har link til en nettbutikk som selger engelske barne/ungdomsbøker til Norge? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Ikke toll på bøker, og du kan prøve www.amazon.com www.amazon.co.uk De har stoooooort utvalg i det meste 0 Siter
Lisabeth Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 Ikke toll på bøker, og du kan prøve www.amazon.com www.amazon.co.uk De har stoooooort utvalg i det meste Takk for svar. Vi prøvde den amerikanske varianten (tror jeg?), bestilte en pakke med Nancy Drew-bøker til eldstemann. 5 bøker til 134 kr, kan det være riktig det da tro? De har fått beskjed om å lese engelske bøker fra skolen, men utvalget på biblioteket var heller dårlig for hennes aldersgruppe. Hun har startet på en Harry Potter-bok, men jeg ser at den er litt tung å få tak på. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Takk for svar. Vi prøvde den amerikanske varianten (tror jeg?), bestilte en pakke med Nancy Drew-bøker til eldstemann. 5 bøker til 134 kr, kan det være riktig det da tro? De har fått beskjed om å lese engelske bøker fra skolen, men utvalget på biblioteket var heller dårlig for hennes aldersgruppe. Hun har startet på en Harry Potter-bok, men jeg ser at den er litt tung å få tak på. Prisen høres absolutt rimelig ut. Bøker er vanvittig billig i USA + at dollaren også er veldig lav. Harry Potter er litt vanskelig og tung, så jeg synes nok også at Nancy Drew er et bedre valg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.