Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foregår nå? I dag har han ryddet i gangen på eget initiativ, satt til side masse vintersko, kjørt en del arbeidstøy på jobben (var artig å være med å se hvordan han har det på jobben da!), ordna opp litt ute, kjøpt et par matter og da jeg sa at vi skulle hatt et nytt teppe under salongbordet på stua så gikk han med på det helt uten diskusjon! Og da jeg sa vi kunne gå ut i stallen og begynne å rydde der så ble han med helt uten innsigelser...!

Nå er det noe på ferde her altså.... *Mistenksom* ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Tja, han har vel dårlig samvittighet, da...?

* kaster bensin på bålet *

Skrevet

Tja, han har vel dårlig samvittighet, da...?

* kaster bensin på bålet *

*Fnis* Neppe. :o) Ikke denne karen her. *slukker ilden*

Gjest Elextra
Skrevet

*Fnis* Neppe. :o) Ikke denne karen her. *slukker ilden*

Hehe, ok, if you say so!

AneM1365380603
Skrevet

Han er lykkelig :o) Du ser det sikkert på deg selv, at du får overskudd av å gjøre noe bra for deg selv, i tillegg til å være sammen med de du er glad i.

Skrevet

Han er lykkelig :o) Du ser det sikkert på deg selv, at du får overskudd av å gjøre noe bra for deg selv, i tillegg til å være sammen med de du er glad i.

Den forklaringen likte jeg! :-D

Søstra mi påstår han har en lokal variant av midtlivskrise - måtte den bare vedvare riktig, riktige lenge... ;o)

Skrevet

Har tenkt litt på det du svarte og når jeg tenker meg om så har han virket lykkeligere i det siste. :o) Kanskje er det den mer normale arbeidssituasjonen med mindre reising og mer ordnet fritid som gjør det, i tillegg til at jeg da er mer hos ham også selvsagt. :o)))

Det er uansett veldig godt å se sin elskede lykkelig. :o)

AneM1365380603
Skrevet

Har tenkt litt på det du svarte og når jeg tenker meg om så har han virket lykkeligere i det siste. :o) Kanskje er det den mer normale arbeidssituasjonen med mindre reising og mer ordnet fritid som gjør det, i tillegg til at jeg da er mer hos ham også selvsagt. :o)))

Det er uansett veldig godt å se sin elskede lykkelig. :o)

''

Det er uansett veldig godt å se sin elskede lykkelig. :o)''

Ja, det skal jeg virkelig holde med deg i!

Du får gi han positive tilbakemeldinger på det han har gjort i dag, så blir han enda mer fonøyd. Men tipper du har gjort det allerede da :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...