Gå til innhold

Igjen - deilig med vår!

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Har nettopp spist deilig middag ute på terrassen i sol, før barna forsvant inn til barne-TV, mens vi voksne drakk ut vinglasset og tok en kaffekopp.

Så tar mannen ryddingen av kjøkkenet mens jeg får en liten DOL-pause.

*nyter våren*

AneM1365380603
Skrevet

Åh, det høres helt fantastisk ut :o) Vi har grillet ute en gang i vår, men denne helga er det litt mye vind.

Vinglasset skal jeg nyte senere i kveld da :)

Gjest Elextra
Skrevet

Åh, det høres helt fantastisk ut :o) Vi har grillet ute en gang i vår, men denne helga er det litt mye vind.

Vinglasset skal jeg nyte senere i kveld da :)

Er vel en viss fare for at det blir et glass til etter at barna er i seng *S*.

Gjest Guroen
Skrevet

Ser ikke "faren" med det;-)

AneM1365380603
Skrevet

Da skal jeg komme innom og ta en skål med deg :o)

mariaflyfly
Skrevet

Jaaaaa! Endelig er det sommertemperatur her også! Middagen har vi spist på verandaen, og ei flaske Il Mimo (verdens beste rosévin) er fortært. :)

Gjest prust
Skrevet

Ja, fantastisk vårvær her i sør også! Vi har vært mest i hagen og på verandaen - jentene tok ut masse barbie-ting og lekte med mens jeg satt og solte meg i bare bh og knebukse :-)

Vi syklet til butikken - guttungen sparket fotbakl som vanlig - jeg fikk vasket og tørket mange klesvasker ute, fikk plantet ut stemorsblomstene som jeg kjøpte forrige helg (det regnet hele uke) - og vi fikk med oss en bygdebasar (det var innendørs og litt kjipt å sitte inne i finværet, men koselig likevel). Da vi kom hjem, stakk eldstemann til en kamerat for overnatting, jentene satte seg til med lørdagsgodt og barne-tv mens jeg fikk en time til på verandaen.

Så spiste vi pizza, jentene la seg greit, og nå venter jeg min kjære hjem fra jobb. Vi har dessverre bare en minislurk igjen i vindunken :-( - så dere må gjerne sende over et par glass hit!!!!!

Skrevet

Ja, fantastisk vårvær her i sør også! Vi har vært mest i hagen og på verandaen - jentene tok ut masse barbie-ting og lekte med mens jeg satt og solte meg i bare bh og knebukse :-)

Vi syklet til butikken - guttungen sparket fotbakl som vanlig - jeg fikk vasket og tørket mange klesvasker ute, fikk plantet ut stemorsblomstene som jeg kjøpte forrige helg (det regnet hele uke) - og vi fikk med oss en bygdebasar (det var innendørs og litt kjipt å sitte inne i finværet, men koselig likevel). Da vi kom hjem, stakk eldstemann til en kamerat for overnatting, jentene satte seg til med lørdagsgodt og barne-tv mens jeg fikk en time til på verandaen.

Så spiste vi pizza, jentene la seg greit, og nå venter jeg min kjære hjem fra jobb. Vi har dessverre bare en minislurk igjen i vindunken :-( - så dere må gjerne sende over et par glass hit!!!!!

Her har det regnet i hele dag. :o( Tror det er oppholdsvær nå, kanskje jeg skal få med meg min kjære ut på en liten kveldstur mens filmen vi skal se senere (eller i morra) lastes ned? Det lukter så godt ute nå! :o)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kjøpte en ny dunk i går, så jeg sender over noen glass til dere :)

*Sender vin til prust og hennes kjære*

Gjest prust
Skrevet

Jeg kjøpte en ny dunk i går, så jeg sender over noen glass til dere :)

*Sender vin til prust og hennes kjære*

Takker og bukker! Vi hadde faktisk nok til et stort glass hver - så nå sitter vi med vin og ost og kjeks :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Eh, nå er flasken tom...

Gjest prust
Skrevet

Eh, nå er flasken tom...

Det var faktisk et helt stort glass til hver igjen i dunken, og det holdt, for min del. Vi har hatt så lite alkohol i det siste at vi blir på en snurr bare av et lite glass vin ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...