Gå til innhold

Overvektige på film og TV

Anbefalte innlegg

Gjest Mener nå jeg
Skrevet

Kan vel ikke kalle henne overvektig, men carrie var ganske "småfeit" på slutten.

Eh, jo, hun var absolutt overvektig en (lang) periode (men da hadde hun visstnok fått barn).

Skrevet

Alene hjemme som gikk på TV3 i går, han som tilbød mora skyss hjem.

Ally McBeal, mora hennes.

jubalong70
Skrevet

Ganske gammelt? :)

90-tallet tror jeg.

Med Roseanne Barr også en John ett eller annet, tror jeg.

Skrevet

Glamour. Sally Spectra og Stephanie Forrester er nokså fyldige. Sistnevnte har lagt seg ut i løpet av de årene serien har gått. Og det gjøres definitivt ikke noe poeng av hvordan de ser ut.

Dette er rollefigurenes navn. Jeg vet ikke hva skuespillerinnene heter. Kommer dessverre ikke på noen yngre.

Skrevet

Alene hjemme som gikk på TV3 i går, han som tilbød mora skyss hjem.

Ally McBeal, mora hennes.

Har vi truffet mora til Ally, da? Du tenker ikke på mora til Judging Amy, da?

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg tenker på en film som fikk Oscar for endel år siden. Kathy Bates spilte en av hovedrollene. Hun bodde alene i et hus langt uti huttiheita og redda en fyr som hadde kommet ut for en bilulykke? Dama var ganske så mystisk og skummel. Tror det var en thriller, men jeg kommer ikke på navnet...

Kathy Bates er en fantastisk skuespiller! Hun er også ganske kraftig - usikker på om hun kan kalles direkte overvektig, men kanskje jfr. Hollywoodstandard ;-)

Det er ikke gjort spesielt poeng av at hun er overvektig i Misery, men det er definitivt gjort et poeng av at hun er usympatisk og frastøtende etterhvert. Og dermed synes jeg på et vis at det er gjort poeng av det likevel.

Men Kathy Bate spilte i "Six Feet Under" - der var det ikke gjort noe poeng av overvekten hennes.

I "Stekte Grønne Tomater" var overvekten definitivt et poeng, men på en veldig ålreit måte.

Gjest togli
Skrevet

Det er ikke gjort spesielt poeng av at hun er overvektig i Misery, men det er definitivt gjort et poeng av at hun er usympatisk og frastøtende etterhvert. Og dermed synes jeg på et vis at det er gjort poeng av det likevel.

Men Kathy Bate spilte i "Six Feet Under" - der var det ikke gjort noe poeng av overvekten hennes.

I "Stekte Grønne Tomater" var overvekten definitivt et poeng, men på en veldig ålreit måte.

Enig i det.

Kathy Bates ser litt skumlere ut enn ei slank og lekker lita snelle ;)

Gjest @ppel
Skrevet

Den der serien med den bondegårdsfamilien der faren sa peeeeeeeeeerfect hele tida. Mora der var både søt og feit.

Skrevet

Den der serien med den bondegårdsfamilien der faren sa peeeeeeeeeerfect hele tida. Mora der var både søt og feit.

Livet med Larkins?

Skrevet

Ja, det var det!

Det var der jeg første gangen så Catherine Zeta Jones! :-) Hun var like blendende vakker dengangen som nå.

Skrevet

Jeg tenker på en film som fikk Oscar for endel år siden. Kathy Bates spilte en av hovedrollene. Hun bodde alene i et hus langt uti huttiheita og redda en fyr som hadde kommet ut for en bilulykke? Dama var ganske så mystisk og skummel. Tror det var en thriller, men jeg kommer ikke på navnet...

Kathy Bates er en fantastisk skuespiller! Hun er også ganske kraftig - usikker på om hun kan kalles direkte overvektig, men kanskje jfr. Hollywoodstandard ;-)

Har du sett Dolores Claiborne? Det er også Steven King / Kathy Bates. Veldig gjennomført film.

http://www.filmlisten.no/cgi-bin/visfilm.cgi?id=73

Da jeg så Misery på TV, kjente jeg henne faktisk igjen fra DC, som jeg hadde sett flere år før. Jeg er typen som kjenner igjen 10 norske og 10 utenlandske skuespillere og kan navnet på halvparten av dem igjen, så det sier litt om at hun hadde gjort inntrykk.

Gjest togli
Skrevet

Har du sett Dolores Claiborne? Det er også Steven King / Kathy Bates. Veldig gjennomført film.

http://www.filmlisten.no/cgi-bin/visfilm.cgi?id=73

Da jeg så Misery på TV, kjente jeg henne faktisk igjen fra DC, som jeg hadde sett flere år før. Jeg er typen som kjenner igjen 10 norske og 10 utenlandske skuespillere og kan navnet på halvparten av dem igjen, så det sier litt om at hun hadde gjort inntrykk.

Ja, hun er en fantastisk skuespiller!! Det er ganske lenge siden vi har hørt om henne nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...