Kalevala Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ser at du har fått mange svar ang. Legoland, så jeg skal ikke kommentere det. Men jeg må bare få komme med en anbefaling: Tivoli Friheden i Århus er det koseligste stedet jeg og familien har vært. Det er en sånn litt gammeldags, koselig, avslappet stemning der - med attraksjoner både for store og veldig små. http://www.friheden.dk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Vi får ta en tur til Tivoliet i Ålborg tenker jeg. Ikke så fancy, men iallfall noe annet enn å sykle rundt huset vi skal bo i. I Aalborg er det både dyrepark og et helt fint tivoli, sikkert med atskillig mindre kø enn i Legoland :-) Håper dere får en fin sommer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Ser at du har fått mange svar ang. Legoland, så jeg skal ikke kommentere det. Men jeg må bare få komme med en anbefaling: Tivoli Friheden i Århus er det koseligste stedet jeg og familien har vært. Det er en sånn litt gammeldags, koselig, avslappet stemning der - med attraksjoner både for store og veldig små. http://www.friheden.dk Takk for tips! Lurte på om jeg skulle lage en ny tråd med spørsmål om andre tips, men tror ikke jeg gidder. Der var det jo veldig gode inngangspriser og, da. Tror jaggu det blir det, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Vi hadde med en 2,5 åring til Legoland og han storkoste seg. Likt best å se på de små legobyene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hm, 720 dkk for hele familien... Ikke verdt DKK 720,- + mat og annet som en lett blir "tvunget" til å kjøpe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.