Gå til innhold

Hva skjer med telefonen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den har vært påslått hele tiden, men helt tyst i fire dager. Ikke en telefon eller melding har kommet inn. Før nå, nå kommer alt på en gang. Mange meldinger sendt for både to, tre og fire dager siden har tikket inn i morges, samt meldinger om tapte anrop for flere dager siden.

Samtidig har tydeligvis folk mottatt meldinger jeg har sendt i samme tidsrom, siden svarene på dem kommer nå.

Hva skjer? Er det telefonen, SIM-kortet eller leverandøren det er noe galt med? Har Chess-abonnement.

Skrevet

Jeg har også Chess, men har ikke hatt noen problemer de siste dagene, har sendt og mottatt meldinger og samtaler som vanlig. Det er vel mulig det er forskjeller fra hvor du bor, jeg bor i Trøndelag.

Skrevet

Jeg har også Chess, men har ikke hatt noen problemer de siste dagene, har sendt og mottatt meldinger og samtaler som vanlig. Det er vel mulig det er forskjeller fra hvor du bor, jeg bor i Trøndelag.

Nei, har ikke hørt om andre som har problemer heller. Men nå fungerer det tilsynelatende, har prøvd å både ringe og sende melding til meg selv fra en annen telefon.

Skrevet

Det er nok SIM-kortet ditt. Sånn var det til meg en periode for litt siden også,med Tele2, men ringte og fikk nytt og gratis SIM-kort hos forhandler. Tar deg bare 2 min å ordne det. :o)

Skrevet

Aha, det forklarer en del.

Skrudde av og på telefonen en del ganger onsdag, men ikke etter det. Men det meste av det jeg mottok i morges var sendt fra torsdag og utover. Kan jo skru på og av telefonen en gang til...

Så mange dager uten et kvekk satte nok i gang tankeflom i ditt hode hehe, godt noen hadde tenkt på deg likavel da ;)

Skrevet

Så mange dager uten et kvekk satte nok i gang tankeflom i ditt hode hehe, godt noen hadde tenkt på deg likavel da ;)

Hehe, begynte nesten å lure på om jeg hadde falt i en slags simultan unåde.

Det verste var nesten at sjefen hadde ringt onsdag og lagt igjen en beskjed på telefonsvareren min om å ta kontakt så snart som mulig. Den beskjeden fikk jeg også i dag tidlig... :)

Skrevet

Hehe, begynte nesten å lure på om jeg hadde falt i en slags simultan unåde.

Det verste var nesten at sjefen hadde ringt onsdag og lagt igjen en beskjed på telefonsvareren min om å ta kontakt så snart som mulig. Den beskjeden fikk jeg også i dag tidlig... :)

Auuu! Huff, han tror du er en dårlig medarbeider nå da. Kjedelig, men sjefen forstår sikkert... Du får stille med konfekt eller fruktkurv i morgen hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...