Gå til innhold

Sparer du på tennene til barna?

Gjest Snart tann felling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mandolina

Barna mine er voksne, men jeg har ennå en krukke med tenner, det var ikke alle tennene, jeg fikk lov til å få, men noen er det da blitt.

Men jeg har ikke skrevet når de felte dem.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akkaj

Jeg har samlet noen, men ikke notert når de er fellt.

Opplever at over tid så blir de så sprø at de deler seg. Altså ingen vits i å samle på tenner. En hårlokk holder seg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Nei - de blir jo byttet mot penger hos tannfeen.

Nettopp, tannfeen tar dem og kan evt. spare dem, om h*n ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spart på den første tanna di mistet. Men har lett meg forderva etter den boka jeg limte dem inn i. Skreiv noen ord også der.... Egentlig er det vel ikke noe å spare på akkurat, men for meg, der og da, så var det vanskelig å kaste dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har spart på dem, og hare notert ned dato på de aller første, men siden har vi glemt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - de blir jo byttet mot penger hos tannfeen.

Her i huset kom tannfellinga så sent at tannfeen forlengst var avslørt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Eew, nei takk. Grøss. Tannlegen min spurte om jeg ville ha med meg visdomstanna hjem. *spy*

Jeg har spart på mine to trekte visdomstenner -) Faktisk litt artig, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, tror jeg sparte på de første poden mista, men de ble visst kasta i et flyttelass, har ikke savnet dem gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, æsj, samler hverken på tenner eller fingernegler. *grøsse*

Det synes jeg var en rar sammenligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg var en rar sammenligning.

Begge deler er døde kroppsceller, som ikke tjener noen funksjon når de ikke lenger sitter fast på kroppen de en gang tilhørte. Synes absolutt det kan sammenlignes, og synes som du sikkert skjønner at det er lett heslig å samle på slikt. Babyens første hårlokk går til nød an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler er døde kroppsceller, som ikke tjener noen funksjon når de ikke lenger sitter fast på kroppen de en gang tilhørte. Synes absolutt det kan sammenlignes, og synes som du sikkert skjønner at det er lett heslig å samle på slikt. Babyens første hårlokk går til nød an.

Jeg har spart på noen hårlokker opp gjennom for å se hva slags hårfarge ungene har hatt i ulike aldre, men tenner og negler (æsj!) har jeg ikke spart på nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg har spart på noen hårlokker opp gjennom for å se hva slags hårfarge ungene har hatt i ulike aldre, men tenner og negler (æsj!) har jeg ikke spart på nei.

Pst, annet sted i tråden sa du at du sparte på de førte tennene, men at de forsvant under flytting.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...