Gjest Snart tann felling Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Når de feller dem?.Noterer du når de felles også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Barna mine er voksne, men jeg har ennå en krukke med tenner, det var ikke alle tennene, jeg fikk lov til å få, men noen er det da blitt. Men jeg har ikke skrevet når de felte dem. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest akkaj Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har samlet noen, men ikke notert når de er fellt. Opplever at over tid så blir de så sprø at de deler seg. Altså ingen vits i å samle på tenner. En hårlokk holder seg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nei, jeg sparer ikke på dem. Men det blir notert i babyboka når de ble felt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nei, æsj, samler hverken på tenner eller fingernegler. *grøsse* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkkk, Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nei - de blir jo byttet mot penger hos tannfeen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nei - de blir jo byttet mot penger hos tannfeen. Nettopp, tannfeen tar dem og kan evt. spare dem, om h*n ønsker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Eew, nei takk. Grøss. Tannlegen min spurte om jeg ville ha med meg visdomstanna hjem. *spy* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har spart på den første tanna di mistet. Men har lett meg forderva etter den boka jeg limte dem inn i. Skreiv noen ord også der.... Egentlig er det vel ikke noe å spare på akkurat, men for meg, der og da, så var det vanskelig å kaste dem... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ja, vi har spart på dem, og hare notert ned dato på de aller første, men siden har vi glemt det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nei - de blir jo byttet mot penger hos tannfeen. Her i huset kom tannfellinga så sent at tannfeen forlengst var avslørt! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Eew, nei takk. Grøss. Tannlegen min spurte om jeg ville ha med meg visdomstanna hjem. *spy* Jeg har spart på mine to trekte visdomstenner -) Faktisk litt artig, synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ja, har dem i et lite skrin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja, jeg sparer på dem, men har ingen oversikt over når ho har mista dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nei, tror jeg sparte på de første poden mista, men de ble visst kasta i et flyttelass, har ikke savnet dem gitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har spart de aller første. Noterte dessverre ikke dato. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nei, æsj, samler hverken på tenner eller fingernegler. *grøsse* Det synes jeg var en rar sammenligning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det synes jeg var en rar sammenligning. Begge deler er døde kroppsceller, som ikke tjener noen funksjon når de ikke lenger sitter fast på kroppen de en gang tilhørte. Synes absolutt det kan sammenlignes, og synes som du sikkert skjønner at det er lett heslig å samle på slikt. Babyens første hårlokk går til nød an. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Begge deler er døde kroppsceller, som ikke tjener noen funksjon når de ikke lenger sitter fast på kroppen de en gang tilhørte. Synes absolutt det kan sammenlignes, og synes som du sikkert skjønner at det er lett heslig å samle på slikt. Babyens første hårlokk går til nød an. Jeg har spart på noen hårlokker opp gjennom for å se hva slags hårfarge ungene har hatt i ulike aldre, men tenner og negler (æsj!) har jeg ikke spart på nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har spart på noen hårlokker opp gjennom for å se hva slags hårfarge ungene har hatt i ulike aldre, men tenner og negler (æsj!) har jeg ikke spart på nei. Pst, annet sted i tråden sa du at du sparte på de førte tennene, men at de forsvant under flytting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.