morsan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Begge deler er døde kroppsceller, som ikke tjener noen funksjon når de ikke lenger sitter fast på kroppen de en gang tilhørte. Synes absolutt det kan sammenlignes, og synes som du sikkert skjønner at det er lett heslig å samle på slikt. Babyens første hårlokk går til nød an. En hårlokk passer også inn i definisjonen din om "døde kroppsceller, som ikke tjener noen funksjon når de ikke lenger sitter fast på kroppen de en gang tilhørte". ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Pst, annet sted i tråden sa du at du sparte på de førte tennene, men at de forsvant under flytting. *hi hi* Var kanskje ikke fullt så æsj da....;-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg sparte på tennene til de to eldste. Jeg noterte ned datoer når de falt ut, men nå tror jeg de er kastet. Jeg skal ikke samle på flere tenner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Pst, annet sted i tråden sa du at du sparte på de førte tennene, men at de forsvant under flytting. Joda, men jeg hadde neppe kommet til å spare på dem særlig lenge uansett. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 *hi hi* Var kanskje ikke fullt så æsj da....;-p Det var neglene jeg sa æsj til, det er jo ekkelt! Og det har jeg aldri samlet på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det var neglene jeg sa æsj til, det er jo ekkelt! Og det har jeg aldri samlet på! OK:-) Var ikke helt sikker på om æsj'en refererte bare til negler eller også til tenner. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 *hi hi* Var kanskje ikke fullt så æsj da....;-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Joda, men jeg hadde neppe kommet til å spare på dem særlig lenge uansett. ) Neeeida *rekker Lillemus en padleåre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 En hårlokk passer også inn i definisjonen din om "døde kroppsceller, som ikke tjener noen funksjon når de ikke lenger sitter fast på kroppen de en gang tilhørte". ;-) Ja, derfor jeg skrev "til nød". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sparer på det meste Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja, vi har spart på de ... men de blir porøse etterhvert, så de blir nok kastet om noen år. Melketennene til svigerfar og hans søsken, ble banket ned i ytterkanten på en gammel gubbestol som nå står på hytta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.