Gå til innhold

Sparer du på tennene til barna?

Gjest Snart tann felling

Anbefalte innlegg

Begge deler er døde kroppsceller, som ikke tjener noen funksjon når de ikke lenger sitter fast på kroppen de en gang tilhørte. Synes absolutt det kan sammenlignes, og synes som du sikkert skjønner at det er lett heslig å samle på slikt. Babyens første hårlokk går til nød an.

En hårlokk passer også inn i definisjonen din om "døde kroppsceller, som ikke tjener noen funksjon når de ikke lenger sitter fast på kroppen de en gang tilhørte". ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pst, annet sted i tråden sa du at du sparte på de førte tennene, men at de forsvant under flytting.

;)

*hi hi* Var kanskje ikke fullt så æsj da....;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg sparte på tennene til de to eldste. Jeg noterte ned datoer når de falt ut, men nå tror jeg de er kastet. Jeg skal ikke samle på flere tenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pst, annet sted i tråden sa du at du sparte på de førte tennene, men at de forsvant under flytting.

;)

Joda, men jeg hadde neppe kommet til å spare på dem særlig lenge uansett. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hi hi* Var kanskje ikke fullt så æsj da....;-p

Det var neglene jeg sa æsj til, det er jo ekkelt! Og det har jeg aldri samlet på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var neglene jeg sa æsj til, det er jo ekkelt! Og det har jeg aldri samlet på!

OK:-) Var ikke helt sikker på om æsj'en refererte bare til negler eller også til tenner. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Joda, men jeg hadde neppe kommet til å spare på dem særlig lenge uansett. :o)

Neeeida *rekker Lillemus en padleåre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hårlokk passer også inn i definisjonen din om "døde kroppsceller, som ikke tjener noen funksjon når de ikke lenger sitter fast på kroppen de en gang tilhørte". ;-)

Ja, derfor jeg skrev "til nød". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sparer på det meste

Ja, vi har spart på de ... men de blir porøse etterhvert, så de blir nok kastet om noen år.

Melketennene til svigerfar og hans søsken, ble banket ned i ytterkanten på en gammel gubbestol som nå står på hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...