Gå til innhold

Trond Espen Seim - mmmm.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oh my god...

Vi så to Varg Veum-filmer i går og skal se den siste nå. *Sikle* Jeg er såååå enig med Babette (var det ikke deg?) i at selv om han er alt for ung og kjekk til å spille Varg Veum i forhold til hvordan han fremstilles i bøkene, så ser jeg mer enn gjerne glatt bort fra det! Himmel for en MANN!!!!! *Sklir ned fra skinnsofaen*

Skrevet

Hehe.

Får håpe at typen din ikke leser dette.;-)

Eller er han enig kanskje? ;-)

Skrevet

Hehe.

Får håpe at typen din ikke leser dette.;-)

Eller er han enig kanskje? ;-)

*Flirer* Han hadde nok bare ledd godt. :o) Han lider ingen nød nemlig!

Skrevet

Det var nok meg, ja. Bøkenes Varg ville neppe ha kommet i buksa på Pia.

Gjest Jusiett
Skrevet

Har du sett "Sorte penger, hvite løgner"? Hvis ikke; se den! Der er han enda kjekkere. *sikle*

Skrevet

*ler*

Du får ta deg en tur å besøke oss sunnmøringer da, så får du nok se han på nært hold ;o)

Skrevet

Varg Veum var vel forholdsvis ung i de første bøkene til Gunnar Stålesen; det er jo så lenge siden de er skrevet.

Jeg har sett de to som har gått på kineo og så har jeg sett Tornerose på DVD. Hva heter de to andre som kun kommer på DVD?

Skrevet

Varg Veum var vel forholdsvis ung i de første bøkene til Gunnar Stålesen; det er jo så lenge siden de er skrevet.

Jeg har sett de to som har gått på kineo og så har jeg sett Tornerose på DVD. Hva heter de to andre som kun kommer på DVD?

Kvinnen i kjøleskapet og Begravde hunder

Skrevet

Din til døden kom også direkte på dvd

Skrevet

Kvinnen i kjøleskapet og Begravde hunder

Takk for titlene! Den eldre manner som selger DVD/CD-er hadde ikke peiling!

Skrevet

Takk for titlene! Den eldre manner som selger DVD/CD-er hadde ikke peiling!

bare hyggelig =)

Skrevet

Varg har alltid vært over 40. Tror ikke forfattere er nødt til å la romanfigurene bli et år eldre for hvert år som går i virkeligheten.

Og det er jo ikke bare alderen som er feil. Dialekt, type, utseende.

Skrevet

"Bitre blomster" finnes også på DVD.

Skrevet

Har du sett "Sorte penger, hvite løgner"? Hvis ikke; se den! Der er han enda kjekkere. *sikle*

Setter kjæresten på saken med en gang jeg! :o)

Skrevet

Setter kjæresten på saken med en gang jeg! :o)

Den gikk jo som TV-serie på Nrk for en del år siden. Med Ane Dahl Torp m.fl. Så du den ikke da?

Skrevet

Den gikk jo som TV-serie på Nrk for en del år siden. Med Ane Dahl Torp m.fl. Så du den ikke da?

Tittelen virker kjent, men jeg må ha gått glipp av den. Så den finnes ikke på dvd altså?

Gjest togli
Skrevet

*ler*

Du får ta deg en tur å besøke oss sunnmøringer da, så får du nok se han på nært hold ;o)

Oh Gud, det tenkte jeg ikke på. Får vel tråle byen rundt for å se om jeg får øye på fyren ;)

Har du sett ham?

Skrevet

Å herregud...så enig jeg er med deg:-) Han er mannen over alle menn :-) Har sett alle Varg Veum-filmene som har kommet på dvd, og det spiller ingen rolle hva filmene handler om. Jeg bare sikler og nyter :-)

Skrevet

Tittelen virker kjent, men jeg må ha gått glipp av den. Så den finnes ikke på dvd altså?

Han var ikke så kjekk i den serien, synes jeg. Liker han bedre rufsete...Men kjekk nok der også :-)

Skrevet

Å herregud...så enig jeg er med deg:-) Han er mannen over alle menn :-) Har sett alle Varg Veum-filmene som har kommet på dvd, og det spiller ingen rolle hva filmene handler om. Jeg bare sikler og nyter :-)

Jeg måtte jo sjekke med min kjære i dag da vi så "Din til døden" da jeg stønnet da TES kom halvnaken på skjermen - "Han er bare sååå sexy!" Så kastet jeg et skråblikk på ham, "Blir du sjalu nå?" Han bare gliste og sa tørt:"Ja. Veldig." *Hehe*

Han vet utmerket godt at han er mannen i mitt liv og den beste mannen i verden for meg, så om jeg sikler etter TES en stund så tar han seg ikke akkurat nær av det. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...