Gå til innhold

Trond Espen Seim - mmmm.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte jo sjekke med min kjære i dag da vi så "Din til døden" da jeg stønnet da TES kom halvnaken på skjermen - "Han er bare sååå sexy!" Så kastet jeg et skråblikk på ham, "Blir du sjalu nå?" Han bare gliste og sa tørt:"Ja. Veldig." *Hehe*

Han vet utmerket godt at han er mannen i mitt liv og den beste mannen i verden for meg, så om jeg sikler etter TES en stund så tar han seg ikke akkurat nær av det. ;o)

He...he....det er bra :-) Men han er virkelig i en klasse for seg. Så du han ikke i Senkveld for noen uker siden?

Skrevet

Næhh... ser at han ikke er direkte frastøtende, men ha "gjør" ikke noe for meg ;).

Var og så den siste filmen på kino i går - den kan anbefales!

Skrevet

Oh Gud, det tenkte jeg ikke på. Får vel tråle byen rundt for å se om jeg får øye på fyren ;)

Har du sett ham?

Nei, har ikke sett han.. Er litt fastlåst i leiligheten min.. =s

Men, det er ikke problem om man virkelig vil se han. Bare å finne ut hvor de har innspilling det =)

De har forøvrig mye innspilling på Alnes og Giske for tiden.. =)

Gjest togli
Skrevet

Nei, har ikke sett han.. Er litt fastlåst i leiligheten min.. =s

Men, det er ikke problem om man virkelig vil se han. Bare å finne ut hvor de har innspilling det =)

De har forøvrig mye innspilling på Alnes og Giske for tiden.. =)

Jeg får kanskje ta meg en søndagstur til Alnes og Giske ;-P

Skrevet

Jeg får kanskje ta meg en søndagstur til Alnes og Giske ;-P

hehe.. jepp... Jeg kan si fra når det skal være innspilling..

Har mange bekjente som er statister, så da får jeg oppdateringer =))

Gjest togli
Skrevet

hehe.. jepp... Jeg kan si fra når det skal være innspilling..

Har mange bekjente som er statister, så da får jeg oppdateringer =))

Hehe, jeg er ikke sååå på knærne etter fyren, så jeg tror neppe jeg drar helt ut på øyene for å ta han i nærmere øyensyn. Bare tulla litt her ;-)

Skrevet

Hehe, jeg er ikke sååå på knærne etter fyren, så jeg tror neppe jeg drar helt ut på øyene for å ta han i nærmere øyensyn. Bare tulla litt her ;-)

;o)

kan jo ta en søndags tur å se på de fantastiske øyene i havgapet da vettu.... Så får en litt action også på omvisninga ;-p

Gjest togli
Skrevet

;o)

kan jo ta en søndags tur å se på de fantastiske øyene i havgapet da vettu.... Så får en litt action også på omvisninga ;-p

Jepp, gjelder å ha den forklaringa når gubben spør hvorfor jeg absolutt skal på tur ut til øyene *hehe*

Skrevet

Jepp, gjelder å ha den forklaringa når gubben spør hvorfor jeg absolutt skal på tur ut til øyene *hehe*

hehe..

Skrevet

Han var ikke så kjekk i den serien, synes jeg. Liker han bedre rufsete...Men kjekk nok der også :-)

Jeg foreslo for kjæresten å sjekke om det gikk an å laste ned "Svarte penger - hvite løgner" fra nettet og han lurte på om det var en norsk film, noe jeg svarte bekreftende på. "Hvem spiller der da?" "Trond Espen Seim." "Hvem?" Mumling... "Varg Veum..." Fikk et latterbrøl til svar! :o) Han lette virkelig etter den, men fant den ikke, men vi har den på biblioteket så da låner jeg den der! 8 timer med TES.... Tralalaalllalalalaa....

Skrevet

Jeg foreslo for kjæresten å sjekke om det gikk an å laste ned "Svarte penger - hvite løgner" fra nettet og han lurte på om det var en norsk film, noe jeg svarte bekreftende på. "Hvem spiller der da?" "Trond Espen Seim." "Hvem?" Mumling... "Varg Veum..." Fikk et latterbrøl til svar! :o) Han lette virkelig etter den, men fant den ikke, men vi har den på biblioteket så da låner jeg den der! 8 timer med TES.... Tralalaalllalalalaa....

He, he...Ja, det er en veldig bra serie, så den er severdig selv uten TES i hovedrollen. Han spiller en kjekk politimann, og er en helt annen type enn Varg Veum. Også må du jo få med deg "Hawaii Oslo". :-)

Skrevet

He, he...Ja, det er en veldig bra serie, så den er severdig selv uten TES i hovedrollen. Han spiller en kjekk politimann, og er en helt annen type enn Varg Veum. Også må du jo få med deg "Hawaii Oslo". :-)

Hawaii Oslo har jeg sett, en merkelig film.

Skrevet

Hawaii Oslo har jeg sett, en merkelig film.

Ja, den er litt merkelig. Men han er vakker i den filmen også :-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Næhh... ser at han ikke er direkte frastøtende, men ha "gjør" ikke noe for meg ;).

Var og så den siste filmen på kino i går - den kan anbefales!

Så det er ikke bare meg som ikke *Sklir ned fra skinnsofaen* , for å bruke Lillemus sitt uttrykk. ;D

Gjest Jusiett
Skrevet

"Sorte penger, hvite løgner" er bra uansett, men TES gjør den enda bedre. Kjempespennende serie. Gled deg! :-)

Skrevet

Tittelen virker kjent, men jeg må ha gått glipp av den. Så den finnes ikke på dvd altså?

Joda, men jeg bare trodde du allerede hadde sett den.

Skrevet

Så det er ikke bare meg som ikke *Sklir ned fra skinnsofaen* , for å bruke Lillemus sitt uttrykk. ;D

Jeg synes egentlig mannfolka har større grunn til å gå i bakken når de ser Pia Tjelta i den siste Veum-filmen. Hun er jo temmelig sexy.

Jeg synes Jørgen Langhelle er mere mann enn Trond Espen Seim. Desuten begynner jeg visst å bli gammel, for jeg synes også at politimannen i Veum-filmene, Bjørn Floberg, har noe kjekt ved seg.

Mrs. Wallace
Skrevet

Åh ja, han er bare rålekker.

*slafse*

Skrevet

Jeg synes egentlig mannfolka har større grunn til å gå i bakken når de ser Pia Tjelta i den siste Veum-filmen. Hun er jo temmelig sexy.

Jeg synes Jørgen Langhelle er mere mann enn Trond Espen Seim. Desuten begynner jeg visst å bli gammel, for jeg synes også at politimannen i Veum-filmene, Bjørn Floberg, har noe kjekt ved seg.

Ååhh... endelig en med samme smak :)

Jeg synes også Floberg er en skikkelig kjekkas! Og den stemmen... *'sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...