Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Aliza1365380759
Skrevet

Pysjamasbukse og t-skjorte tenker jeg (jeg skal ikke utenfor døra...).

Skrevet

Usj... det har jeg ikke tenkt på... men burde kanskje begynne å tenke på det..?

Gjest mora2
Skrevet

Jeg har akkurat fått en jakke jeg bestilte fra Hong Kong, den satt som et skudd.Så den skal jeg hvertfall ha på :0)

Mer vet jeg ikke enda..Men vi kjører gråfarge her i år.

Ungenes klær er nesten ferdig, og snaxy trenger bare ei

t-skjorte.

Snakk om styr for en dag...Men er jo moro da :0)

Hva skal du gå med da?

Gjest togli
Skrevet

Jeg skal ha sunnmørsbunaden min og de to yngste jentene skal ha "juksebunader" ;)

Eldstejenta skal få seg 17.mai-klær på lørdag og mannen min skal ha nesten sort dress med skjorte og slips. Tipper det blir rosa skjorte og slips.

Gjest baremei
Skrevet

Det blir bunad på meg:) Har ikke brukt den de siste årene, så det blir ekstra stas nå i år!

Skrevet

Jeg har akkurat fått en jakke jeg bestilte fra Hong Kong, den satt som et skudd.Så den skal jeg hvertfall ha på :0)

Mer vet jeg ikke enda..Men vi kjører gråfarge her i år.

Ungenes klær er nesten ferdig, og snaxy trenger bare ei

t-skjorte.

Snakk om styr for en dag...Men er jo moro da :0)

Hva skal du gå med da?

Jeg? Jeg tror ikke jeg skal ha på meg noe som helst. Kanskje en øltønne med lærremmer.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg? Jeg tror ikke jeg skal ha på meg noe som helst. Kanskje en øltønne med lærremmer.

He,he, lekkert!

Bare ikke glemme flagget ;0)

Skrevet

He,he, lekkert!

Bare ikke glemme flagget ;0)

Hadde mareritt her en natt om at jeg gikk i grilldress. Det ble ikke tolerert. Derfor ble det kyllingdrakt i stedet! Fryktelig slitsom natt det der!

Gjest mora2
Skrevet

Hadde mareritt her en natt om at jeg gikk i grilldress. Det ble ikke tolerert. Derfor ble det kyllingdrakt i stedet! Fryktelig slitsom natt det der!

He, he, tenker du blir god og varm i kyllingdrakten ;0)

Gjest prust
Skrevet

Vi skal ha bunad, hele gjengen :-)

Lillesøster får storesøsters bunad (fra Vestlandet) - de store får nye bunader i år - og jeg har min Vest-Agder bunad, mens mannen min har sin bunad fra sitt hjemsted på Vestlandet

:-)

Jeg mangler fremdeles nye bunadssko... begynner å haste nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...