Gå til innhold

Hvorfor er det så lite folk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ingen som er inne i det fine været og er like giddalaus som meg?

Jeg ligger på sofaen og bekymrer meg over småting som f,eks hvordan jeg skal få sove i natt og klare å stå opp til kl 7 i morgen når jeg sov fra 4 i natt til 12. Og hvor lenge jeg skal fortsette å hoste opp slim. Og hvordan jeg skal få bært flyttelasset når jeg en gang skal flytte, og hvordan jeg skal klare studier. Fins masse ting å bekymre seg over.

Skrevet

Nei, jeg er på joggetur

Haha... :-)

Gjest baremei
Skrevet

Jeg venter på at det skal bli mer sol på terrassen min, sånn at jeg kan sette meg ut:) (Har vært ute på tur tidligere i dag, altså)

Jeg bekymrer meg stadig vekk, jeg. Men det kan man gjøre ute også. Og da kan man på toppen av alt bekymre seg for å bli solbrent, og få hudkreft, bli stukket av en bie, få ei blomsterpotte i hodet...ja, sånne ting;)

Skrevet

Jeg og poden har vært ute i hele dag frem til nå :o) Men nå blir det middags mekking, før vi skal ut igjen og sparke mer fotball :o)

Skrevet

Jegg ligger på balkongen og peker nese til bekymringene!

Skrevet

Det der var ikke rare greiene å bekymre seg over.

De fleste er nok ute i finværet vil jeg tro, i alle fall de som har finvær:-)

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg leser til eksamen... :/

Skrevet

Vi har vært ute og syklet en tur, satt opp trampolina og spist middag. Nå venter jeg på at maten skal synke ned så jeg kan jogge en tur i kveld. :o)

Skrevet

Heisann :) Det har vært en strålende helg på mange måter, sola var så deilig atte :) Og vet du noe rart, jeg har ikke savnet data hele helgen!!??! Har fått beiset litt og gjort det koselig i vogna. Plantet litt stemorsblomster også jeg.

''Og hvordan jeg skal få bært flyttelasset når jeg en gang skal flytte''

Har du tenkt å flytte om et par år, eller de nærmeste dagene? ;) Du får harke og harke når du ser noen sterke karer da vettu, så gir de deg kanskje en hjelpende hånd :) God bedring.

Skrevet

Kl. 1200 var det på med fleecegenseren og fjellræven buksa og rett til fjells for en 3 timers lang tur, veldig godt.

Skrevet

Heisann :) Det har vært en strålende helg på mange måter, sola var så deilig atte :) Og vet du noe rart, jeg har ikke savnet data hele helgen!!??! Har fått beiset litt og gjort det koselig i vogna. Plantet litt stemorsblomster også jeg.

''Og hvordan jeg skal få bært flyttelasset når jeg en gang skal flytte''

Har du tenkt å flytte om et par år, eller de nærmeste dagene? ;) Du får harke og harke når du ser noen sterke karer da vettu, så gir de deg kanskje en hjelpende hånd :) God bedring.

Hehe. Jeg bruker å stå på som f.. og bære mye selv når jeg flytter og det er ganske slitsomt, har fått kjempebra hjelp også, men jeg syns alltid jeg burde bære alt selv, egentlig, og ikke belaste andre. Men det er fristene å spørre noen sterke om hjelp, bare litt vanskelig å mase om det, og jeg gruer meg på forhånd. Så derfor burde jeg være i god form. Men skal ikke flytte riktig ennå da.

Ja, har sett at du ikke har vært her i helga. Deilig å ha en pause fra nettet. Håper du koser deg videre:-)

Skrevet

Jegg ligger på balkongen og peker nese til bekymringene!

Fortsett med det:-)

Jeg syns det er så kort vei mellom for mye utfordringer og for lite utfordringer i livet mitt. En uke er det en utfordring å bare eksistere og neste uke er det for lite utfordringer, ting blir kjedelige og skjønner ikke hvorfor jeg har begynt å studere. Må finne en balansegang etterhvert.

Skrevet

Kl. 1200 var det på med fleecegenseren og fjellræven buksa og rett til fjells for en 3 timers lang tur, veldig godt.

Jeg må ta en 2 timers rydde-økt nå.

Skrevet

Hehe. Jeg bruker å stå på som f.. og bære mye selv når jeg flytter og det er ganske slitsomt, har fått kjempebra hjelp også, men jeg syns alltid jeg burde bære alt selv, egentlig, og ikke belaste andre. Men det er fristene å spørre noen sterke om hjelp, bare litt vanskelig å mase om det, og jeg gruer meg på forhånd. Så derfor burde jeg være i god form. Men skal ikke flytte riktig ennå da.

Ja, har sett at du ikke har vært her i helga. Deilig å ha en pause fra nettet. Håper du koser deg videre:-)

Du får friste med ei kasse om du får hjelp kanskje? ;) Nei det er jammen ikke lett å spørre folk om hjelp, mye lettere å hjelpe andre liksom... Jatakk, jeg har nytraktet kaffe og dol nå, så da koser jeg meg vettu ;) I ligemåde forresten!

Skrevet

Jeg har kjøpt meg solstol, så har ligget ute med bekymringene mine. I alle fall en del av dagen. :- )

Skrevet

Jeg har kjøpt meg solstol, så har ligget ute med bekymringene mine. I alle fall en del av dagen. :- )

Solstol, er det sånn at når man sitter i en den så kommer det alltid sol?

Nei, jeg må gå å rydde, så kan jeg rydde bort bekymringene i samme slengen.

Skrevet

Du får friste med ei kasse om du får hjelp kanskje? ;) Nei det er jammen ikke lett å spørre folk om hjelp, mye lettere å hjelpe andre liksom... Jatakk, jeg har nytraktet kaffe og dol nå, så da koser jeg meg vettu ;) I ligemåde forresten!

Ja, lurt å ha lokkemidler!

Skrevet

Solstol, er det sånn at når man sitter i en den så kommer det alltid sol?

Nei, jeg må gå å rydde, så kan jeg rydde bort bekymringene i samme slengen.

Min tante sa til meg en gang: Ha alltid en tom skuff i hus, den åpner du den og legger bekymringene dine oppi, borte vekk. Ho er ei skjønn dame :)

Skrevet

Min tante sa til meg en gang: Ha alltid en tom skuff i hus, den åpner du den og legger bekymringene dine oppi, borte vekk. Ho er ei skjønn dame :)

Godt sagt. Min tante døde før hun rakk å komme med sånne gullkort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...