Gå til innhold

Hvor kan jeg få rimeligst billett til Alicante?

Anbefalte innlegg

Gjest alicante ja
Skrevet

rundt 20.juli fra Tromsø - Alicante. 2 voksne, 1 barn? Synes det er så mye å velge blant at jeg blir litt forvirret. Ikke er jeg så god å lete heller.

Har du tips?

Gjest gudi
Skrevet

Sjekk her www.flybilligst.com

Oversikt over de såkalte billig flyreisene.

Gjest Elextra
Skrevet

Det spørs på mange ting, blant annet hvor stort barnet er og om dere er villige til flere stopp underveis.

Jeg er ikke fra Tromsø, og antar folk derfra vet mer hvordan man søker slike billetter, men det går i hvertfall an her: www.flyreise.no.

Ellers ville jeg kanskje kanskje tro noe av det billigste var å kjøpe enkelt-billetter med Norwegian, Sterling e.l., dvs. kjøpe en t/r Tromsø-Oslo og en t/r Oslo-Alicante. Men de billigste billettene er vel allerede revet bort - de forsvinner gjerne nesten et år før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...