Gjest alicante ja Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 rundt 20.juli fra Tromsø - Alicante. 2 voksne, 1 barn? Synes det er så mye å velge blant at jeg blir litt forvirret. Ikke er jeg så god å lete heller. Har du tips? 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Sjekk her www.flybilligst.com Oversikt over de såkalte billig flyreisene. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Det spørs på mange ting, blant annet hvor stort barnet er og om dere er villige til flere stopp underveis. Jeg er ikke fra Tromsø, og antar folk derfra vet mer hvordan man søker slike billetter, men det går i hvertfall an her: www.flyreise.no. Ellers ville jeg kanskje kanskje tro noe av det billigste var å kjøpe enkelt-billetter med Norwegian, Sterling e.l., dvs. kjøpe en t/r Tromsø-Oslo og en t/r Oslo-Alicante. Men de billigste billettene er vel allerede revet bort - de forsvinner gjerne nesten et år før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.