Gå til innhold

Fritzl saken

Gjest Fru Verksmester Larsen

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Verksmester Larsen
Skrevet

Jeg syns denne saken er så grusom. Etter at jeg leste om de stakkars menneskene som har bodd uten tilgang på frisk luft og dagslys i 24 år har jeg flere netter stått opp. Lukket opp vinduet og sett på soloppgangen.

Så heldig jeg er. Jeg er fri.

Hr. Fritzl skulle de neste 24 årene fått lov til å bo i den kjelleren selv. Den sadisten. Den gale mannen... jeg har ikke ord. Syv låste dører til verden for Elisabeth og hennes barn. Syv låste dører og en gal far.

Nei, nyt. Kjenn frisk luft. Se på månen og følg soloppgangen. Nyt livet.

Fortsetter under...

hidi, the scorpion
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig med deg ;)

Gjest zilja
Skrevet

Er så enig. Dette er det værste jeg har hørt om. Han fortjener noe mye værre enn å sitte i fengsel, det finnes ikke sreng nok straff for en sånn tyrann.

Stakkars mennesker som har vært der nede i 24 år. Kjenner jeg bli klaustrofobisk bare av å tenke på det.

Skrevet

Enig ja. Det er så ubegripelig at det finnes slike mennesker som han!

Skrevet

Enig. Dette er helt forferdelig. Ord kan knapt beskrive dette grusomme. Det som kanskje gjør sinnet mitt enda mer opprørt, er at dette nyavdekkede fangehullet garantert ikke er det eneste av sitt slag :(

Nyt våren :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1209924372' post='3867610]

Enig. Dette er helt forferdelig. Ord kan knapt beskrive dette grusomme. Det som kanskje gjør sinnet mitt enda mer opprørt, er at dette nyavdekkede fangehullet garantert ikke er det eneste av sitt slag :(

Nyt våren :)

Nei det er det sikkert ikke. Finnes sikkert flere.

Det er helt kvalmt og forferdelig. Det finnes ingen ord som kan beskrive slikt.

Annonse

Skrevet

Og så kunne det komme en stor, sterk, truende og svært fryktinngytende mann og voldta ham hver dag, resten av livet. Glem ikke det.

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Er så enig. Dette er det værste jeg har hørt om. Han fortjener noe mye værre enn å sitte i fengsel, det finnes ikke sreng nok straff for en sånn tyrann.

Stakkars mennesker som har vært der nede i 24 år. Kjenner jeg bli klaustrofobisk bare av å tenke på det.

Det å holde han innesperret i fengsel i x antall år koster millioner. Et kvikt nakkeskudd og problemet er ute av verden.

Gjest Det finnes ikke straff
Skrevet

Og så kunne det komme en stor, sterk, truende og svært fryktinngytende mann og voldta ham hver dag, resten av livet. Glem ikke det.

Japp - det hadde vært helt på sin plass. Faktisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...