Gå til innhold

minne fra barndommen :)

pekkaline

Anbefalte innlegg

Da jeg var lita så hadde vi noen små rosa elefanter i fryseboksen, de var til å ha i drikken. Fryseelementer. Såå søte de var!

Er det noen som vet om slike figurer finnes fremdeles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja visst finnes de. Både små rosa elefanter og små gråblå delfiner, og mange andre figurer. Veldig søte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja visst finnes de. Både små rosa elefanter og små gråblå delfiner, og mange andre figurer. Veldig søte.

Jøss! Hvor finner jeg dem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Hvor finner jeg dem da?

Husker ikke hvor vi kjøpte dem, men tror det var i Danmark. Eller var det i Stavern? Vi var i hvertfall på ferie. Skal spørre datteren min når hun kommer hjem, hun pleier å huske sånt bedre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor vi kjøpte dem, men tror det var i Danmark. Eller var det i Stavern? Vi var i hvertfall på ferie. Skal spørre datteren min når hun kommer hjem, hun pleier å huske sånt bedre enn meg.

Flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke dyr, men frukter. Disse ble kjøpt i fjor, men jeg husker ikke helt hvor.

Jeg tipper Plantasjen, Europris eller kanskje Nille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke dyr, men frukter. Disse ble kjøpt i fjor, men jeg husker ikke helt hvor.

Jeg ble igrunnen ganske nysgjerrig på hva temaet i tråden var når du skrev at du ikke hadde dyr, men frukter.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble igrunnen ganske nysgjerrig på hva temaet i tråden var når du skrev at du ikke hadde dyr, men frukter.... :-)

Det er altså isbiter i plast det er snakk om.

Slike som kan brukes om og om igjen.

Men jeg har altså ingen dyr, meloner derimot ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså isbiter i plast det er snakk om.

Slike som kan brukes om og om igjen.

Men jeg har altså ingen dyr, meloner derimot ;-)

Ja,- jeg leste de andre innleggene etterpå,- det var bare et pussig svar når man ikke hadde lest spørsmålet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk, jeg får ta meg ei runde :) Koselig for jenta mi å ha slike :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott :)

Unnskyld, jeg glemte å svare deg. Datteren min mener bestemt at figurene ble kjøpt i en kjøkkenutstyrsbutikk i København. Jeg tror hun har rett i det. Butikken ligger i Gammel Kongevej. Det er et pat år siden vi kjøpte dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, jeg glemte å svare deg. Datteren min mener bestemt at figurene ble kjøpt i en kjøkkenutstyrsbutikk i København. Jeg tror hun har rett i det. Butikken ligger i Gammel Kongevej. Det er et pat år siden vi kjøpte dem.

Men så husket du meg likevel, så snill du er hehe Vel, vet ikke helt om det blir tur dertil i år, men tusen takk for info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...