Gjest parabolkunde Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Er parabolkunde idag, ingen mulighet til kabel. Har abb. fra CanalDigital idag, de har ringt meg ørten ganger nå om extrabokser til de andre tv`ne vi har i huset ..... vi har et ønske om å få en tuner med opptaksmuligheter, tuneren til CanalDigital koster 2.990,- i tillegg må vi ha to extrabokser til de andre tv`ne, de skal ikke ha opptaksmuligheter. Jeg har sjekket priser på Viasat og Riks-TV (opptaksboksen der har ikke kommet på markedet enda) Jeg blir ikke klok på alle tilbudene ....... åååååå hva skal jeg velge .......... hva har du valgt .... ? Vi skal kun ha familiepakkene ..... ikke filmpakkene ..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Vi har ikke hatt parabol eller kabel-tv før, så vi er kjempefornøyd med Riks-tv. Eller for å si det sånn, så er det ungene som er fornøyde. Jeg husker ikke at vi har flere kanaler, så jeg ser ikke mer på tv nå enn tidligere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.