Gjest blank på sydenreiser Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 ... peker seg ut til å bli årets langhelg/miniuke med jenta mi. Passe pris og hotellene ser bra ut, men jeg aner jo ingenting om stedet. Noen som har vært der og vil dele sin erfaring? mAt, strand, rolig. bråkete eller hva er dette... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregga Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Vi bodde i Santa Susanna . og på hotel ...tja hva het nå det igjen da? Aqua Marina? Kan det ha vært det tro? Vel, samme det, men stedet var himmelsk synes jeg. Det blir tre år nå i sommer siden vi var der, og om det har forandret seg aner jeg ikke altså.. Resturanter og strandcafeer, deilig strand og fine forhold på stranda og på hotellet. En noe traffikert gate går mellom mange av hotellene og stranda, men det er fine gangbroer og underganger. Rent og fint alle steder vi var. En koselig liten gågate med boder og "sydenting" og et litt større senter i enden. Absolutt en liten perle med en avslappende hyggelig atmosfære, og som jeg gjerne besøker igjen. Vi var der med en gjeng 17 årige håndballjenter, og må nok innrømme at vi grudde oss litt for oppholdet, men stedet var trygt og godt og stille og rolig. Et eneste diskotek som jentene var på, litt stille for 17 åringene kanskje, men ideelt for oss voksne som var med som ledere og foreldre:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde verdens mest romantiske dager i Cadacues (skrives det slik) som ligger ved Costa Brava. Dette er nå - hjelpes meg - 17 år siden. Åååå, så nydelig - helt fantastisk. Vil dere reise litt så går det buss dit fra Rosas. Dali bodde der i sin tid. Bare en liten digresjon bort fra spørsmålet ditt da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.