Gjest minnah Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Kommer ikke inn på sidene deres i det hele tatt, gjelder det fler? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Om noen gidder å prøve linken og si om den virker .. ? www.skandiabanken.no :-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Hvorfor ble det ikke link? Nå da http://www.skandiabanken.no 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Om noen gidder å prøve linken og si om den virker .. ? www.skandiabanken.no :-) Niks. Funker ikke og dette er slett ikke første gangen jeg hører at Skandiabanken har nettproblemer. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Niks. Funker ikke og dette er slett ikke første gangen jeg hører at Skandiabanken har nettproblemer. Jeg har stort sett vært fornøyd og vært kunde der i 7-8 år nå. Men _akkurat_ da det var skrapa på brukskonto skulle ikke banken funke gitt. Vel, nytt forsøk i dag :-) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Niks. Funker ikke og dette er slett ikke første gangen jeg hører at Skandiabanken har nettproblemer. Har vært Skandiabanken kunde i 6-7 år og er veldig fornøyd med nettilgangen. Som oftest annonserer de på forhånd om det er oppgraderinger og slik. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.