Gå til innhold

Kreative sjeler se her; (utdrikningslag)

Gjest vil så gjerne, men finnes ikke kreativ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i utdrikningslag til ei nær venninne. I den forbindelse kunne jeg tenke meg å finne på noe artig. Utpå kvelden skal vi hjem til ei å ha vorspiel og i der tenkte jeg at det kunne ha vært artig å finne på noe, men HVA?

Tenkte litt på å lage en gøyal film av henne, og vise på projektor, men skulle hatt noe ennå mer "artig" hvis dere forstår? Er det noen som har noen tips? Alt mottas med stor takk, for min kreative side ser ut til å ha gjemt seg godt bort.

Skrevet

Hm.. jeg har ikke så mye å komme med men, hvor gammel er denne bruden?

Skrevet

I et lag jeg var i en gang, gjorde man følgende:

bruden ble plassert på en stol foran alle gjestene, og fikk noen spørsmål om henne, brudgommen, forholdet deres osv. De samme spørsmålene var tildigere blitt rettet til brudgommen, og hun skulle pørve å gjette hans svar. Mens hun svarte, holdt noen opp en plakat bak henne med mannens svar.

Skrevet

Hm.. jeg har ikke så mye å komme med men, hvor gammel er denne bruden?

Hun er 31 år:)

Skrevet

Forloveren til søsteren min er veldig kreativ, og fant på masse morsomt.

Bl.a. det morsan forteller om. Og så hadde hun diktet et lite vers om hver av min søsters ekser, og min søster skulle gjette hvem det var. Hun tok også bilder, og albumet ble ekstra bryllupspresang.

Dette var hjemme hos henne på vorspiel. Etterpå var vi ute på byen, og der fikk min søster diverse oppgaver for å forberede henne til livet som gift kvinne og husmor. Hun fikk bl.a. utdelt to rå egg, og beskjed om å fikse en omelett.

Skrevet

Tror frokost tv skulle ha en repotasje om utdrikningslag i morra.

Skrevet

Jeg var med på et utdrikningslag hvor det kom en stripper faktisk (noe man egentlig bare fleiper om) og vi lo så vi grein, stakkars mann :) Men han var flink, det skal han ha :) Morro var det :) (han beholdt trusa)

Ellers så blir man kledd ut gjerne og får gaver/tullepakker som må selges for at de skal få råd til drikke den kvelden.

Jeg selv var de snille med. Fikk gå i mine klær og fikk et glass uten stett som jeg måtte bære hele kvelden. De fylte på stadig vekk :)

Gjest Elextra
Skrevet

I et lag jeg var i en gang, gjorde man følgende:

bruden ble plassert på en stol foran alle gjestene, og fikk noen spørsmål om henne, brudgommen, forholdet deres osv. De samme spørsmålene var tildigere blitt rettet til brudgommen, og hun skulle pørve å gjette hans svar. Mens hun svarte, holdt noen opp en plakat bak henne med mannens svar.

Enig, det kan være morsomt, bare ikke spørsmålene blir for personlige og intime. Har vært med på sesjoner hvor bruden blir spurt om kjærestens favoritt-sex-stilling etc., og det blir bare pinlig, i hvertfall om ikke bruden er helt med.

Gjest Elextra
Skrevet

Å lage en film vil jo kreve ganske mye.

Noe annet som er morsomt, og enklere, er å lage et bildeshow, som viser morsomme bilder av bruden i ulike sammenhenger gjennom årene. Gjerne bilder i gamle moteklær og festsammenhenger som man kan le av, og gjerne sammen med noen av de samme venninnene som er til stede. Låne gjerne bilder av familie og venner, som du sørger for å få scannet, om nødvendig.

Gøy for alle!

Skrevet

Enig, det kan være morsomt, bare ikke spørsmålene blir for personlige og intime. Har vært med på sesjoner hvor bruden blir spurt om kjærestens favoritt-sex-stilling etc., og det blir bare pinlig, i hvertfall om ikke bruden er helt med.

Ja, enig. Det mest vovede spørsmålet jeg husker fra nevnte seanse, var "hvor ofte har dere sex", og bruden svarte "to ganger om dagen" (åpenbar løgn*S*) og brudgommens svar var "alt for sjelden" ;-)

Det ble litt humring over den, da;-)

Skrevet

Ja, enig. Det mest vovede spørsmålet jeg husker fra nevnte seanse, var "hvor ofte har dere sex", og bruden svarte "to ganger om dagen" (åpenbar løgn*S*) og brudgommens svar var "alt for sjelden" ;-)

Mannen til søsteren min ble spurt om "når gjør hun deg flau". Så ble han spurt "når gjorde du henne sist flau", og da var hans svar "da hun hørte svaret på det forrige spørsmålet".

Skrevet

Mannen til søsteren min ble spurt om "når gjør hun deg flau". Så ble han spurt "når gjorde du henne sist flau", og da var hans svar "da hun hørte svaret på det forrige spørsmålet".

Kreativt!! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, den der er jo klassisk fra samlivsspalter etc. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...