Gjest lurer jeg.. Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Kan man være uføretrygdet i alle slags prosentdeler? Er blitt midlertidig ufør 55%, Men vil prøve å gå opp til å jobbe 50%,og har en liten bijobb som da utgjør at jeg jobber nesten 60 %. Vil trygdekontoret da regulere uførestønaden til å gjelde 40% eller vil uførestønaden falle bort hvis jeg jobber så mye..? 0 Siter
Gjest Trøndertøusa Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har ikke helt peiling på sånne ting, men vet at det er noe man må passe på i forhold til pensjonspoeng etc.. Sjekk dette, sånn at du ikke ødelegger for din egen fremtid. 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Slik jeg har skjønt det kan man få 50% uføretrygd eller mer. Men man kan IKKE få mindre enn 50% ufør. Det kan hende de har forandret reglene det siste året. Det vet jeg ikke. Men for 1 år siden var det i allefall den informasjonen jeg fikk. Klarer man å jobbe 60% vil man ikke kunne få uføretrygd. 0 Siter
Gjest Trøndertøusa Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Slik jeg har skjønt det kan man få 50% uføretrygd eller mer. Men man kan IKKE få mindre enn 50% ufør. Det kan hende de har forandret reglene det siste året. Det vet jeg ikke. Men for 1 år siden var det i allefall den informasjonen jeg fikk. Klarer man å jobbe 60% vil man ikke kunne få uføretrygd. Er det ikke sånn at hvis man klarer å jobbe 50 eller mer, så oppfyller man ikke kravet? 0 Siter
Gjest Retten og sletten Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Er det ikke sånn at hvis man klarer å jobbe 50 eller mer, så oppfyller man ikke kravet? Skulle da egentlig bare mangle. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Inntektsevnen din må være nedsatt med minst 50 prosent http://www.nav.no/page?id=1073743840 Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.