Speak Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 På tide å pusse opp hos snuppa. Jeg har lyst til å kjøpe en seng med en skuff under som har en madrass. Jeg ser at Ikea har en slik seng, men synes ikke den var så fin. Er det noen som vet om andre leverandører til slike senger? (Har bare vært i en butikk, og de hadde ikke.) Jeg har også tenkt til å installere skyvedørsgarderobe. Ca. 2,20 bred. Jeg ønsker en som går helt til taket. Ikea sine modeller ser ut til å ha skrog, og at de bare er 2,20 høye. Noen som har erfaringer med disse skyvedørsgarderobene? Ser jo at de har mye forskjellig innredning i skapene, og det er jo superpraktisk. Og prismessig så pleier jo Ikea å være gunstige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Etter flere dårlig erfaringer med skyvedørsgarderobe skal jeg ha vanlige klesskap fra Ikea når jeg skal pusse opp soverommet mitt snart - gleder meg! ))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Etter flere dårlig erfaringer med skyvedørsgarderobe skal jeg ha vanlige klesskap fra Ikea når jeg skal pusse opp soverommet mitt snart - gleder meg! ))) Jeg har skyvedørsgarderobe, og er veldig fornøyd. Passer bra når rommet er lite og man vi utnytte maksimal plass. (Dører kolliderer ikke med andre ting + at skapet går helt til taket. Merkelig hvor mye man ellers har plass til på toppen av skap....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.