Gå til innhold

Men da mandagen kom, måtte ungene vekkes!

Gjest minnah

Anbefalte innlegg

Gjest minnah

Er det ikke typisk - i helgene skal ungene opp kl 6, mens i ukedagene må de nærmest dras ut av senga.

Slik har det vært hele denne langhelga også, ikkeno slaraffenliv i fridagene nei. Mens i dag - gud hjelpe meg for en trøtt 4-åring som måtte slepes ut av senga kl 7. Og minsta - hun sover ennå!! :o)

Jaja, så får jeg meg litt frokost i fred, en rolig start på fridagen.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest minnah

Klokka er kvart over ti, og minsta purker fremdeles.. har vært inne og pjusket litt i henne, men hun vil ikke våkne.

Var riktignok litt dårlig i går, feber, men har virket grei i natt. Blir jo urolig her, hun har aldri sovet så lenge. Skal jeg vekke henne..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er kvart over ti, og minsta purker fremdeles.. har vært inne og pjusket litt i henne, men hun vil ikke våkne.

Var riktignok litt dårlig i går, feber, men har virket grei i natt. Blir jo urolig her, hun har aldri sovet så lenge. Skal jeg vekke henne..?

Nei, la henne sove. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Slik har det stadig vært med våre barn også.

Legger dem omtrent samme tid fredag og lørdag som ellers, og prøver nærmest å holde det hemmelig for dem at det er fridag dagen etter, like fullt våkner de gjerne kl. 6.30 hver bidige lørdag.

Et mysterium er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Oi, har aldri opplevd at mine har sovet til 10. Tror rekorden er til noe over 9.

Er barnet sykt bør det få sove så lenge det vil, men hvis ikke tror jeg at jeg ville vekket det forsiktig - det kommer en morgenstund i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, vi har vært 4 dager hos mine foreldre som har Disneychannel (noe vi ikke har hjemme) og en dag sto de opp kl 5:30... I dag måtte de vekkes litt før 8, og rakk så vidt skole/barnehage kl 8:30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glimtipper

La henne sove. Feber er slitsomt for kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har aldri opplevd at mine har sovet til 10. Tror rekorden er til noe over 9.

Er barnet sykt bør det få sove så lenge det vil, men hvis ikke tror jeg at jeg ville vekket det forsiktig - det kommer en morgenstund i morgen også.

He he, tror mine sov til kvart på åtte en gang. Da var vi veldig imponert og håpet det kunne bli en vane. Men neida. De er programmert til å våkne klokka seks:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puttelulle

He he, tror mine sov til kvart på åtte en gang. Da var vi veldig imponert og håpet det kunne bli en vane. Men neida. De er programmert til å våkne klokka seks:-(

*Sukk* Dette var det faktisk godt å høre... Våre er også slike våken-dyr, - men det er ikke jeg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...