Gjest minnah Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er det ikke typisk - i helgene skal ungene opp kl 6, mens i ukedagene må de nærmest dras ut av senga. Slik har det vært hele denne langhelga også, ikkeno slaraffenliv i fridagene nei. Mens i dag - gud hjelpe meg for en trøtt 4-åring som måtte slepes ut av senga kl 7. Og minsta - hun sover ennå!! ) Jaja, så får jeg meg litt frokost i fred, en rolig start på fridagen.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Klokka er kvart over ti, og minsta purker fremdeles.. har vært inne og pjusket litt i henne, men hun vil ikke våkne. Var riktignok litt dårlig i går, feber, men har virket grei i natt. Blir jo urolig her, hun har aldri sovet så lenge. Skal jeg vekke henne..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Klokka er kvart over ti, og minsta purker fremdeles.. har vært inne og pjusket litt i henne, men hun vil ikke våkne. Var riktignok litt dårlig i går, feber, men har virket grei i natt. Blir jo urolig her, hun har aldri sovet så lenge. Skal jeg vekke henne..? Nei, la henne sove. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Slik har det stadig vært med våre barn også. Legger dem omtrent samme tid fredag og lørdag som ellers, og prøver nærmest å holde det hemmelig for dem at det er fridag dagen etter, like fullt våkner de gjerne kl. 6.30 hver bidige lørdag. Et mysterium er det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Klokka er kvart over ti, og minsta purker fremdeles.. har vært inne og pjusket litt i henne, men hun vil ikke våkne. Var riktignok litt dårlig i går, feber, men har virket grei i natt. Blir jo urolig her, hun har aldri sovet så lenge. Skal jeg vekke henne..? Oi, har aldri opplevd at mine har sovet til 10. Tror rekorden er til noe over 9. Er barnet sykt bør det få sove så lenge det vil, men hvis ikke tror jeg at jeg ville vekket det forsiktig - det kommer en morgenstund i morgen også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Samme her, vi har vært 4 dager hos mine foreldre som har Disneychannel (noe vi ikke har hjemme) og en dag sto de opp kl 5:30... I dag måtte de vekkes litt før 8, og rakk så vidt skole/barnehage kl 8:30 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Klokka er kvart over ti, og minsta purker fremdeles.. har vært inne og pjusket litt i henne, men hun vil ikke våkne. Var riktignok litt dårlig i går, feber, men har virket grei i natt. Blir jo urolig her, hun har aldri sovet så lenge. Skal jeg vekke henne..? La henne sove. Feber er slitsomt for kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Oi, har aldri opplevd at mine har sovet til 10. Tror rekorden er til noe over 9. Er barnet sykt bør det få sove så lenge det vil, men hvis ikke tror jeg at jeg ville vekket det forsiktig - det kommer en morgenstund i morgen også. He he, tror mine sov til kvart på åtte en gang. Da var vi veldig imponert og håpet det kunne bli en vane. Men neida. De er programmert til å våkne klokka seks:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 He he, tror mine sov til kvart på åtte en gang. Da var vi veldig imponert og håpet det kunne bli en vane. Men neida. De er programmert til å våkne klokka seks:-( *Sukk* Dette var det faktisk godt å høre... Våre er også slike våken-dyr, - men det er ikke jeg....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.