Gå til innhold

Konfirmasjon til kjærstens søster

Anbefalte innlegg

Gjest Bare spør jeg
Skrevet

Hvor lenge synes dere en skal en ha vært kjærster som tenåringer før en burde gi konfirmasjonsgave til søsteras konfirmasjon? Han er ikke bedt i konfirmasjonen altså. Og i såfall hvor mye sånn omtrent. Vi har ikke hilst på foreldrene. Noen har vel vært i denne situasjonen.

Skrevet

Tror ikke jeg ville gitt gave med mindre vi hadde vært sammen i 1 års tid kanskje? Evt. kjente søsteren godt. Ingen forventer at en tenåringskjæreste skal gi gave om man bare har vært sammen en kort stund.. Dessuten så varer forholdene ofte ganske kort også i den alderen. :)

Hvor mye? Et lite armbånd i sølv eller noe slikt trenger ikke koste så mye.

Shadow 650
Skrevet

Tror ikke jeg ville gitt gave med mindre vi hadde vært sammen i 1 års tid kanskje? Evt. kjente søsteren godt. Ingen forventer at en tenåringskjæreste skal gi gave om man bare har vært sammen en kort stund.. Dessuten så varer forholdene ofte ganske kort også i den alderen. :)

Hvor mye? Et lite armbånd i sølv eller noe slikt trenger ikke koste så mye.

Et gaverkort med f.eks 100,- i ?

mvh

Gjest mora2
Skrevet

Jeg ble sammen med Snaxy 1mai, og konfirmert 10 dager senere.Da fikk jeg en parfyme av han :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...