isbe Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Noen som har vært der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Vi var der sommeren 2006. Da var vi 2 voksne, en jente på 16 og en gutt på 4 1/2. Vi koste oss masse alle sammen. Kjempebra. Vi var der kun en dag, men burde nok ha vært der to, for vi hadde ikke tid å være i badeland der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Var der faktisk ifjor. Med mann og to gutter på 8 år. Masse å gjøre der, spesielt hvis man liker litt action. Fint badeland også, hvor man bl.a. kan skli på digre baderinger. I år er det en ny attraksjon der ifølge hjemmesiden. Jeg syntes "Falken" var ille nok (liker ikke sånne som gjør meg redd for å bli kvalm), men sønnen min elsket den. Det ligger skikkelig "i bushen" til Jylland å være, så start i god tid hvis dere bor et stykke unna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja, det er veldig fint der:) Beregn gjerne to dager hvis det er varmt vær og dere vil bade. Det er et flott badeanlegg der. Mye å bruke penger på, og det koster litt å komme inn. Man kan ta med egen mat. Anbefales! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Vi var der i forfjor - og det var knallgøy for både barn og voksne! For to år siden var barna våre 2, 5 og 9 år. Vi vil gjerne tilbake dit!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Var der for tre år siden med samboeren og datteren hans på da 8 år. I tillegg hadde vi med oss et vennepar og deres datter på 7. Vi koste oss stort alle mann! Trivelig for voksne, og supert for barna... Vi var på Legoland samme uka, men det er Fårup som blir husket:-) Men som flere her sier - beregn gjerne to dager! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja! Det er et kjempested!! Var der for to år siden. Og reiste faktisk tilbake ifjor fordi vi beregnet for liten tid første gang, og følte at vi ikke fikk gjort alt vi ønsket. Hadde med barn rundt 10-års alderen, som var midt i målgruppen for de fleste aktivitetene i parken. Masse gøy for oss voksne også, og et flott badeland med mange vann aktiviteter! Skriver under på andres anbefalinger om å beregne 2 dager! Parken er STOR, og har mange aktiviteter. Det koster litt å komme inn, men da er alle aktiviteter inkludert i prisen. ( Colorline selger forøvrig familiepakker hvor båtreise, overnatting og inngangsbilletter er inkl. Anbefaler deg å sjekke ut dette.) Mange fine spisesteder med god mat til rimelige priser (ihvertfall etter norsk målestokk) Men det er også lagt opp til at man kan ta med grill-mat selv og grille på store felles-griller. Jeg har KUN positive ting å si om parken, og kan anbefale den på det sterkeste for litt større barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 En venninne av meg tok med seg mine to eldste dit for 3 år siden. De storkoset seg der, og av bildene ser det kjempeflott ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja vi var der i fjor. Det var greit nok. Karuseller og berg og dalbaner, restauranter og et badeland. Badeland passer best for dem under 13år ca, men mine på da 13 og 16 var med på det meste. Ok dag, men fryktelig mye folk. Enormt god pizzabuffè 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja vi var der i fjor. Det var greit nok. Karuseller og berg og dalbaner, restauranter og et badeland. Badeland passer best for dem under 13år ca, men mine på da 13 og 16 var med på det meste. Ok dag, men fryktelig mye folk. Enormt god pizzabuffè Ingen av mine kunne svømme i fjor, og det var fryktelig trangt i det bassenget for de minste. Vi brukte veldig liten tid på badingen.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ingen av mine kunne svømme i fjor, og det var fryktelig trangt i det bassenget for de minste. Vi brukte veldig liten tid på badingen.... Det minste bassenget ble litt innvadert av større barn som kom fykende ned skliene, da ble det skummelt for de minste... Sikkert bedre å være litt større...hm.. Men min mann elsket den lange bakkesklien Et syn for gudene da han kom fykende ned. hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det minste bassenget ble litt innvadert av større barn som kom fykende ned skliene, da ble det skummelt for de minste... Sikkert bedre å være litt større...hm.. Men min mann elsket den lange bakkesklien Et syn for gudene da han kom fykende ned. hehe ''Det minste bassenget ble litt innvadert av større barn som kom fykende ned skliene, da ble det skummelt for de minste...'' Det opplevde vi i Sommarland. Flere ungdommer kom susende ned barneskliene. Hun ene tok igjen sønnen min og landet over han slik at han gikk under vann. Det var en skremmende opplevelse for han som da var 5 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
black wealch Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Uten tvil den beste parken vi har vært i! Anbefaler 2-dagers kort, blir mindre stress av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.