Gå til innhold

Fritzl-saken

Gjest Det finnes ikke straff

Anbefalte innlegg

Gjest Det finnes ikke straff
Skrevet

Da slipper han litt for lettvint unna.

Ja, egentlig. Og det er en av grunnene til at jeg ikke fatter hvorfor forsvareren mener han ikke kan gå i fengsel.

Skrevet

Han burde blitt innelåst i samme kjeller han holdt datteren og barna i. Der burde han blitt rævkjørt av en diger svart mann opptil flere ganger daglig, samt utført andre former for tortur med ulike instrumenter.

Det er altfor snilt å fengle et sånt rasshøl! Hva godt gjør det? Ingenting!

Gjest Sitt eget fangehull
Skrevet

Han burde blitt innelåst i samme kjeller han holdt datteren og barna i. Der burde han blitt rævkjørt av en diger svart mann opptil flere ganger daglig, samt utført andre former for tortur med ulike instrumenter.

Kan være litt enig med deg, at han kunne sonet i sin egen "hule". Men hvorfor måtte denne store mannen være svart???

Skrevet

Kan være litt enig med deg, at han kunne sonet i sin egen "hule". Men hvorfor måtte denne store mannen være svart???

Jeg kunne godt sendt deg en link med bilder, men jeg skal ikke det. Svarte menn er ofte en god del bedre utrustet enn hvite.

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Regner med at Staff melder seg frivilling som cellekamerat?

Skrevet

Regner med at Staff melder seg frivilling som cellekamerat?

Nei. Staff er en mann av mange ord, men i virkeligheten tror jeg han bare er en livredd liten amøbe. Men ja, han burde absolutt å ha sittet i en celle.

Gjest sitt eget fangehull
Skrevet

Jeg kunne godt sendt deg en link med bilder, men jeg skal ikke det. Svarte menn er ofte en god del bedre utrustet enn hvite.

Setter pris på ikke å få link;-)

Men takk for svar!

Skrevet

Setter pris på ikke å få link;-)

Men takk for svar!

Ho ho!

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Nei. Staff er en mann av mange ord, men i virkeligheten tror jeg han bare er en livredd liten amøbe. Men ja, han burde absolutt å ha sittet i en celle.

Staff ville da sikket ha trivdes godt i den lille men hyggelige "lavtakete" leiligheten?

Skrevet

Staff ville da sikket ha trivdes godt i den lille men hyggelige "lavtakete" leiligheten?

Skapt med omhu for hygge og familieliv.

Skrevet

Ja, egentlig. Og det er en av grunnene til at jeg ikke fatter hvorfor forsvareren mener han ikke kan gå i fengsel.

Det er fordi de mener at han er så psykisk syk at han passer bedre til forvaring enn fengsel.

Skrevet

Det er ikke min erfaring...;)

Skrevet

Nei huff, stakkars svarte mann!

Skrevet

Forsvareren gjør jo bare jobben sin.

Gjest Geir
Skrevet

Noe slikt du hadde i tankene?

http://www.upali.ch/bilder1/paarung.jpg

Eller hva med denne?

http://i2-images.tv2.dk/s/24/1164224-4f4f85b0266e7b60778300b94b7b4cc7.jpeg

Eller denne karen?

http://bilder.vgb.no/13442/3col/img_4676dad5dafe5.jpg

Gjest zilja
Skrevet

Helt enig med deg i denne saken.

Så kunne Staff holdt ham med selskap !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...