Gå til innhold

Nissan X-trail -erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Sitter og ser på denne om dagen, 2005 modell.

Lånte en 2007 i helga, og ble jo frelst ;o) men, så ny har ikke jeg råd til, så jeg må nok ned til 2005.

Noen som har erfaring? Fornøyd? Ikke? Noen fallgruver jeg må passe meg for?

Skrevet

Du må passe på at Oddekalv ikke slepper lufta ut av dekkene fordi du er et miljøsvin.

Skrevet

Du må passe på at Oddekalv ikke slepper lufta ut av dekkene fordi du er et miljøsvin.

Jeg får ha hagla ladd i gangen just in case ;o)

Skrevet

Vi, dvs kjæresten har en 2004 modell. Den er veldig god både å kjøre og være passasjer i. Det er elegance(?) serien, med skinnseter og div utstyr. Jeg falt veldig for den, og foretrekker å kjøre den forran den andre vi har.

Nå har jeg lite peiling med bil, men den ble iallefall meget godkjent av ham, i tillegg til at hans far har hatt X-trail i mange år. Dessuten har min far også bestillt seg en nå. Og de har alle mer peiling enn meg.

4 hjulstrekken er forresten grei, kommer oss frem overalt nå. Vi har to barn og hund og har god plass til oss alle i den.

Vet ikke om noen fallgruver, iallefall ikke når dere ser etter såpass ny modell.

Du må bare spørre om du har noen spørsmål, jeg kan iallefall anbefale den:-)

Skrevet

Vi, dvs kjæresten har en 2004 modell. Den er veldig god både å kjøre og være passasjer i. Det er elegance(?) serien, med skinnseter og div utstyr. Jeg falt veldig for den, og foretrekker å kjøre den forran den andre vi har.

Nå har jeg lite peiling med bil, men den ble iallefall meget godkjent av ham, i tillegg til at hans far har hatt X-trail i mange år. Dessuten har min far også bestillt seg en nå. Og de har alle mer peiling enn meg.

4 hjulstrekken er forresten grei, kommer oss frem overalt nå. Vi har to barn og hund og har god plass til oss alle i den.

Vet ikke om noen fallgruver, iallefall ikke når dere ser etter såpass ny modell.

Du må bare spørre om du har noen spørsmål, jeg kan iallefall anbefale den:-)

Elegance med skinn jeg, eller vi da, ser på. Med forskjellig utstyr. Jeg vil ha firhjulstrekk, da vi har bratt bakke til huset, og jeg er lei av vinterene her, men bil som ikke er laget for veien.

Hørtes jo bra ut dette :o) Så var det og finne en som er aktuell da, og som er i noenlunde i nærheten av her vi bor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...