Gjest Vinterstorm Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Nå har jeg lappet sammen dekket på sykkelen etter en punktering. Jeg har en helt ny sykkel og får ikke dekket tilbake på hjulet. Jeg hadde ikke de problemene med den gamle sykkelen, da fikk jeg på dekket igjen. Vet du om en nettside som beskriver hvordan man skifter dekk på sykkel? Eller har du noen råd for hvordan man får på dekket igjen. 0 Siter
frosken Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Har du "dekkspateler" , eller hva slags verktøy bruker du? 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Du må buke verktøy for å bende på dekket på felgen, du klarer stort sett ikke dette med bare hendene. Det beste er å bruke en dekkspak, eller et annet verktøy som er ganske butt i enden, så du ikke stikker hull på slangen på nytt. Viktig at slangen ikke kommer i klem mellom felgen og verktøyet når du klemmer på dekket. 0 Siter
Speak Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Dekkspaker gjør underverker. Koster noen kroner i en sykkelbutikk eller f.eks. Biltema. 0 Siter
Gjest Vinterstorm Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Jeg fikk på dekket med dekkspakene til slutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.