Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg -klær/mote

Anbefalte innlegg

Gjest vil lære
Skrevet

Jeg er så håpløs på klær og mote. Jeg er 32 år. Jeg har kjøpt noen tunikaer og noen plagg som vel kan brukes som både kjole og tunika. Er det ok å bruke lange tunikaer utenpå ola bukse? Bør man bare ha tunikaer utenpå tights, eller hva? Hva slags sko passer til?

Har dere noen linker til sider hvor en kan e lit eksempler på mote og hvordan en "bør" se ut?

Skrevet

Jeg selv ser i kataloger og på andre folk, man får en pekepinn der. De vanligste kjedene har nok internettsider, og der ser du hvordan modellene er kledd.

Mary Poppins
Skrevet

Du kan fint ha tunikaer utenpå jeans hvis du heller liker det :)

Når det gjelder sko er det søtt med ballerinasko eller espadrillos til, på dagen, og på kvelden kan du enten ha noen tøffe støvletter til eller pumps :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...