Gå til innhold

Vedvarende små hovne lymfeknuter, vanlig?

Anbefalte innlegg

Gjest lymfeknuter
Skrevet

Har hatt 3-4 hovne lymfeknuter på halsen i mange mnd.

Er det vanlig at de ikke går helt tilbake? Hvis det hadde vært noe farlig ala f eks kreft, ville de ha vokst og spredd seg fort da?

Jeg har veldig mye vondt i nakke, skuldre og hode, kan det rett og slett ha med det å gjøre?

Noen som har vedvarende lymfeknuter som kan berolige meg med at det er hjelt ufarlig? Jeg har vært hos lege og tatt blodprøver og de er fine.

Skrevet

Min sønn hadde hovne lymfeknuter i nesten ett år, og de var ufarlige.

Når det er tatt blodprøver og legen sier det er greit, så tro på det. Bekymringer kan skape flere problemer enn hva godt er. Altså, nyt sommeren og har de ikke gått bort etter den så kan du heller for din egen skyld ta en ny prøve? Jeg forstår din tvil, for jeg slet med den jeg også, men unødig altså :)

Gjest går ikke vekk her heller
Skrevet

Mitt barn har hatt knute i over et og et halvt år nå. Så det varer lenge.

Skrevet

Ettersom det er flere kuler og de har vært der så lenge så ville jeg ha tatt kontkt med lege. De fleste kuler er ikke kreft, men det betyr ikke at dine kuler ikke er det. Det er heldigvis lite sannsynlig, men fortsatt mulig, at det er kreft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...