Gå til innhold

Høydeskrekk? Ikke se på linken ;)

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Å hjelpe meg. Dette er jo sånt jeg kan ha mareritt om på natten. Det var skikkelig ubehagelig å se på, men jeg måtte se alt. Uffet og ojet sånn her at jeg måtte sende link til mannen min. Han lurte jo litt på hva jeg så på.

Skrevet

Hehe, tøfft, dette er noe for meg. Det hadde vært svært spennende med en slik tur. Men jeg ville ha hatt med meg en kjentmann:-)

Mary Poppins
Skrevet

stilig! jeg har ikke høydeskrekk :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Åh fyyy. Får helt noia, jeg.

''Many people have lost their lives on the walkway in recent years. After four people died in two accidents in 1999 and 2000, the local government closed the entrances. However, adventurous tourists still find their way into the walkway.''

Skrevet

Fytti..! Får skrekk-ilinger i magen bare av å se på filmen, dette ville absolutt ikke vært noe for meg.

Skrevet

Åh i sava! Jeg har ikke høydeskrekk men fyttikatta, dette hadde jeg aldri gjort. Det så jo ut som veien kunne rase når som helst. Jeg stoppet filmen etter halve tiden.......

Skrevet

Hehe, tøfft, dette er noe for meg. Det hadde vært svært spennende med en slik tur. Men jeg ville ha hatt med meg en kjentmann:-)

Kjentmann?

Det var jo ikkje så mange alternativer der?

Mista nikket
Skrevet

Fy f..den stakk meg mange ganger i magen

Skrevet

Kjentmann?

Hehe, det har du rett i, men under slike forhold, så er det ikke bare å vandre fritt avgårde. Kanskje det er et parti man helst ikke burde passer f.eks.

Du verden så spennende dette hadde vært.

Skrevet

stilig! jeg har ikke høydeskrekk :)

Skal du og jeg ta den turen der? Hadde vært jævlig bra:-)

Gjest papez
Skrevet

Hehe, det har du rett i, men under slike forhold, så er det ikke bare å vandre fritt avgårde. Kanskje det er et parti man helst ikke burde passer f.eks.

Du verden så spennende dette hadde vært.

''Kanskje det er et parti man helst ikke burde passer f.eks.''

Ja, det har du sannelig rett i, Mr.xx.! Det burde verken vært mulig eller lov til å bevege seg der i det hele tatt!!!

''Du verden så spennende dette hadde vært.''

Spennende??? Hva i all verden er det som ville vært spennende med å gå der? Spennende å se om du hadde overlevd?

Jeg har høydeskrekk, men måtte likevel teste om jeg levde over bare ved å SE hele turen. Holdt nesten på å få hjertestans flere ganger, og kjente på lysten til å legge meg ned ned stiv av skrekk. - Hadde vært problematisk med en redningsaksjon der gitt.

Gjest papez
Skrevet

Kjentmann?

;-D

Gjest papez
Skrevet

Den stien hadde jeg ALDRI tatt!!!

Ikke jeg heller!!!!

Gjest papez
Skrevet

Skal du og jeg ta den turen der? Hadde vært jævlig bra:-)

God tur! Det var hyggelig å hilse på dere, men vi "sees" nok ikke igjen ;-D

Skrevet

Får gysninger når jeg ser på, men kjenner jeg meg selv rett har jeg nok tatt løypa om jeg hadde hatt mulighet til det, vært så stas å ha gjort det, om jeg hadde overlevd vel og merke!

Dessuten så det ut som han mannen som hadde passerte var sikret da, og da hadde det jo ikke vært så farlig, kanskje...

Jau, kjekk i sofaen, men knærne hadde nok dirret litt når jeg skulle passert de der stålbjelkepartiene, huh!

Gjest Elextra
Skrevet

Oi, så spennende ut! :)

Kan enkelte ganger få snev av høydeskrekk, men følte ikke noe sug her, selv om det var farlig langt ned.

Skrevet

God tur! Det var hyggelig å hilse på dere, men vi "sees" nok ikke igjen ;-D

Hehe, vi hadde nok overlevd, tror du ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...