molbomann Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Denne søndagsturen er ikke for pyser: http://www.ebaumsworld.com/video/watch/277612/ 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Å hjelpe meg. Dette er jo sånt jeg kan ha mareritt om på natten. Det var skikkelig ubehagelig å se på, men jeg måtte se alt. Uffet og ojet sånn her at jeg måtte sende link til mannen min. Han lurte jo litt på hva jeg så på. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Hehe, tøfft, dette er noe for meg. Det hadde vært svært spennende med en slik tur. Men jeg ville ha hatt med meg en kjentmann:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Åh fyyy. Får helt noia, jeg. ''Many people have lost their lives on the walkway in recent years. After four people died in two accidents in 1999 and 2000, the local government closed the entrances. However, adventurous tourists still find their way into the walkway.'' 0 Siter
birdie Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Fytti..! Får skrekk-ilinger i magen bare av å se på filmen, dette ville absolutt ikke vært noe for meg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Åh i sava! Jeg har ikke høydeskrekk men fyttikatta, dette hadde jeg aldri gjort. Det så jo ut som veien kunne rase når som helst. Jeg stoppet filmen etter halve tiden....... 0 Siter
GeirB Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Hehe, tøfft, dette er noe for meg. Det hadde vært svært spennende med en slik tur. Men jeg ville ha hatt med meg en kjentmann:-) Kjentmann? Det var jo ikkje så mange alternativer der? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Fy f..den stakk meg mange ganger i magen 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Kjentmann? Det var jo ikkje så mange alternativer der? Hehe, det har du rett i, men under slike forhold, så er det ikke bare å vandre fritt avgårde. Kanskje det er et parti man helst ikke burde passer f.eks. Du verden så spennende dette hadde vært. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 stilig! jeg har ikke høydeskrekk Skal du og jeg ta den turen der? Hadde vært jævlig bra:-) 0 Siter
Gjest papez Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Hehe, det har du rett i, men under slike forhold, så er det ikke bare å vandre fritt avgårde. Kanskje det er et parti man helst ikke burde passer f.eks. Du verden så spennende dette hadde vært. ''Kanskje det er et parti man helst ikke burde passer f.eks.'' Ja, det har du sannelig rett i, Mr.xx.! Det burde verken vært mulig eller lov til å bevege seg der i det hele tatt!!! ''Du verden så spennende dette hadde vært.'' Spennende??? Hva i all verden er det som ville vært spennende med å gå der? Spennende å se om du hadde overlevd? Jeg har høydeskrekk, men måtte likevel teste om jeg levde over bare ved å SE hele turen. Holdt nesten på å få hjertestans flere ganger, og kjente på lysten til å legge meg ned ned stiv av skrekk. - Hadde vært problematisk med en redningsaksjon der gitt. 0 Siter
Gjest papez Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Kjentmann? Det var jo ikkje så mange alternativer der? ;-D 0 Siter
Gjest papez Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Den stien hadde jeg ALDRI tatt!!! Ikke jeg heller!!!! 0 Siter
Gjest papez Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Skal du og jeg ta den turen der? Hadde vært jævlig bra:-) God tur! Det var hyggelig å hilse på dere, men vi "sees" nok ikke igjen ;-D 0 Siter
Aggathe Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Får gysninger når jeg ser på, men kjenner jeg meg selv rett har jeg nok tatt løypa om jeg hadde hatt mulighet til det, vært så stas å ha gjort det, om jeg hadde overlevd vel og merke! Dessuten så det ut som han mannen som hadde passerte var sikret da, og da hadde det jo ikke vært så farlig, kanskje... Jau, kjekk i sofaen, men knærne hadde nok dirret litt når jeg skulle passert de der stålbjelkepartiene, huh! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Oi, så spennende ut! Kan enkelte ganger få snev av høydeskrekk, men følte ikke noe sug her, selv om det var farlig langt ned. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 God tur! Det var hyggelig å hilse på dere, men vi "sees" nok ikke igjen ;-D Hehe, vi hadde nok overlevd, tror du ikke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.