Gå til innhold

Jeg må ha en x-tra jobb! Hvordan finne??

Anbefalte innlegg

Gjest pengelens
Skrevet

Jeg trrenger penger, er så mye barna trenger, de har vokst fra alt av klær og sko fra forrige sommer og ferien skal også betales denne mnd, jeg er raka fant!

Hvordan finner jeg jobber som feks å vakse hus (utvask ved flytting ol)?

Er det andre ting noen kommer på som jeg kunne tjent meg noen penger på? Jeg er ikke redd for å jobbe, men jeg vet ikke hvor jeg skal finne disse jobbene:o)

Jeg har ingen annen mulighet enn å jobbe "ræ.. av meg" en liten periode nå jeg assa...

Gjest pengelens
Skrevet

finn.no?

deltidsjobb.no?

Har prøvd å lete der, men finner ingen slike jobber.

Bare sånne faste deltidsjobber og det har jeg ikke ork til:o)

Må kun være sånn innimellomjobbing, ikke noe fast...

Jeg har full stilling ved siden av, så det må være helgejobb.

Skrevet

Sett inn en annonse i avisa om at du er interessert i ta flyttevask og vårrengjøring.

Gjest minnah
Skrevet

Da vi holdt på å flytte inn i huset vårt dumpet det et par lapper i postkassa med tilbud om flyttevask, og det passet fint for oss.

Men da må du jo kanskje kjøre en runde og putte lapper i postkassa til folk, vet ikke om det er aktuelt.

Annonse i avisa er forslått.

Gjest jamvold
Skrevet

Det er ofte bruk for serveringshjelp for bryllup og selskaper på fredag og lørdagskveldene utover våren og sommeren.

Ta en runde til nærmeste restauranter og hoteller og hør om de trenger hjelp til noe. Dette kan sikkert avtales for hvert oppdrag slik at du ikke binder deg til noe helt fast.

candyqueen_83
Skrevet

Er jo masse annonser i avisene. folk som trenger hjelp til vasking osv.

Skrevet

Hva med å høre på utleierestauranter om de trenger serveringshjelp i konfirmasjoner?

Shadow 650
Skrevet

Ring rundt til service-steder og hør om de trenger ekstra med folk. (butikker, bensinstasjoner, hoteller, pizza-steder, vaskebyrå etc.. etc...)

Skrevet

Institusjoner for psykisk utviklingshemmede har ALLTID behov for ringevikarer, spesielt for helger og netter. Barnevernsinstitusjoner, BUP og andre psykiatriske institusjoner trenger også ringevikarer, men da må du ha en relevant bakgrunn.

Gjest vaskebyrået
Skrevet

Du ringer et vaskebyrå, så får du jobb på dagen.

De er alltid i beita for folk.

Har drevet selv, så jeg vet hvordan det er :o)

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Har prøvd å lete der, men finner ingen slike jobber.

Bare sånne faste deltidsjobber og det har jeg ikke ork til:o)

Må kun være sånn innimellomjobbing, ikke noe fast...

Jeg har full stilling ved siden av, så det må være helgejobb.

På sykehjem; omsorgsleiligheter etc er det alltid behov for folk. Spesiellt i helgene.

Skrevet

Hvis du vet om et utleielokale (klubbhus, velhus el.l.) som brukes mye av private til selskaper, og hvor utleier må vaske etter seg - spør eier om du kan stå som alternativ til at de vasker selv. Altså at de gir beskjed om noe i likhet med at "sluttvask må utleier selv stå for, men de som kan tenke seg å sette bort jobben, kan kontakte 'pengelens' på tlf....... Hun tar også serveringsoppdrag."

Du står da ansvarlig overfor lokalets eier vedr. at jobben blir ordentlig gjort, men avtaler pris med utleier.

Jeg foreslår dette uten å vurdere lovlighet, skattebetaling osv.

Skrevet

Er det ingen muligheter for overtid i den faste jobben din da?

Noen kolleger vil kanskje ha ekstra fri i skjønne mai, så du kanskje steppe inn for dem?

Gjest mora2
Skrevet

Nå i sommer trnger de fleste yrker innen omsorg ekstra vakter.

Funskjonshemmede og eldre, kjip jobb, men litt penger..

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Nå i sommer trnger de fleste yrker innen omsorg ekstra vakter.

Funskjonshemmede og eldre, kjip jobb, men litt penger..

For en innstilling!!:-( Kjempegivende jobb, og mye og lære:-)

Gjest mora2
Skrevet

For en innstilling!!:-( Kjempegivende jobb, og mye og lære:-)

Det er dine ord.

:0)

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Det er dine ord.

:0)

Godt vi trives med forskjellige ting;-)

Gjest mora2
Skrevet

Godt vi trives med forskjellige ting;-)

Så sant, så sant!

Jeg har jobbet lenge nok med eldre og funksjonshemmede..

Er nok derfor, dritt lei... :0)

Askeladden2007
Skrevet

Et godt tips, jobber med det selv. Det er å drive med telefonintervjuing hjemmefra for TNS Gallup. Du får bra betalt og har penger hver 14 dag. Prøv www.tns-gallup.no og se nærmere der. Er ikke reklame altså, men heller tips siden jeg har vært i samme situasjon selv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...