candyqueen_83 Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Jeg så de hadde bøttegriller til 99 kr på Rema 1000. Er de greie? Vi har innglassert veranda, så kan ikke grille her. Men jeg kunne tenke meg en enkel liten grill det er lett å ta med seg på tur. Sånn vanlig kulegrill blir for stor synes jeg. Evt. andre forslag? Har sett sånne båtgriller hvor man bretter opp lokket og får to flater, men de koster jo litt mer. Engangsgriller funker ikke ) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Biltema har en type som virker veldig grei, kr. 299,- http://www.biltema.no/ Velg fritid, friluftsliv, camping og grill (meny til venstre). 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 Biltema har en type som virker veldig grei, kr. 299,- http://www.biltema.no/ Velg fritid, friluftsliv, camping og grill (meny til venstre). Det var den jeg mente med båtgrill. 299 var jo ikke verst da. Kanskje jeg må prøve en sånn. Hadde vært deilig å kunne grille litt ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 bøttegrill er bra! Er det nok plass på grillristen? Det er kanskje forskjellige størrelser? Hvor lenge holder bøtta? Eller brennes det aldri hull i den? 0 Siter
Gjest Bøttegrilleier Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Er det nok plass på grillristen? Det er kanskje forskjellige størrelser? Hvor lenge holder bøtta? Eller brennes det aldri hull i den? det er ikke plass til noe stort grillpartymeny, men 4 kjøttstykker, koteletter eller en haug med pølser går greit. Tror den er ca 25 cm i diameter. Finnes kanskje flere størrelser? Ikke noe hull i bøtta sålangt:) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 det er ikke plass til noe stort grillpartymeny, men 4 kjøttstykker, koteletter eller en haug med pølser går greit. Tror den er ca 25 cm i diameter. Finnes kanskje flere størrelser? Ikke noe hull i bøtta sålangt:) Det høres bra ut ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.