Gå til innhold

Pakker fra utlandet forsvinner i posten!

Anbefalte innlegg

Gjest stamina
Skrevet

Jeg bestiller av og til varer fra utlandet via nettet, og to ganger den siste måneden har pakker blitt borte i posten. Først kosmetikk, nå cd'er. Pakkene sendes ikke med sporingsinfo, så det er umulig å si når de forsvinner. Er det noe som helst jeg kan gjøre med dette?

Gjest selv bruker av pakke-sæker
Skrevet

jeg vet faktisk ikke.hvis det er garantert sendt,og du garaantert ikke har fått det....lurer jeg på hva saken er.

har selv opplevd manglende opst og brev,klag til posten!!!om de gjør noe mer enn å søke etter varene vet jeg ikke:(

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg har opplevd at ting har forsvunnet to ganger i mitt liv; den ene gangen sendte jeg en pakke til India, da fikk jeg emballasjen i retur fordi en eller annen hadde forsynt seg av innholdet på veien.

Den andre gangen hadde jeg bestilt CD'er fra Play. De sender på nytt uten diskusjon dersom varene ikke kommer frem. Vil tro det gjelder de fleste nettleverandører.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...