Gjest stamina Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Jeg bestiller av og til varer fra utlandet via nettet, og to ganger den siste måneden har pakker blitt borte i posten. Først kosmetikk, nå cd'er. Pakkene sendes ikke med sporingsinfo, så det er umulig å si når de forsvinner. Er det noe som helst jeg kan gjøre med dette? 0 Siter
Gjest selv bruker av pakke-sæker Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 jeg vet faktisk ikke.hvis det er garantert sendt,og du garaantert ikke har fått det....lurer jeg på hva saken er. har selv opplevd manglende opst og brev,klag til posten!!!om de gjør noe mer enn å søke etter varene vet jeg ikke:( 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har opplevd at ting har forsvunnet to ganger i mitt liv; den ene gangen sendte jeg en pakke til India, da fikk jeg emballasjen i retur fordi en eller annen hadde forsynt seg av innholdet på veien. Den andre gangen hadde jeg bestilt CD'er fra Play. De sender på nytt uten diskusjon dersom varene ikke kommer frem. Vil tro det gjelder de fleste nettleverandører. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.