pekkaline Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvor ofte bestiller dere skolebilder? Jeg synes det ramler inn lapper om bilder hvert år nå. Mine har tatt i første, syvende og tiende klasse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Mine har bare tatt i første klasse så langt, poden går ut 4. nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vår eneste "faste" innkjøp er gruppebildet + ett portrett som vi beholder selv, siden vi aldri går til fotograf utenom. Hva vi bestiller ellers, kommer an på - noen ganger har ungene selv ønsket seg f.eks. minibilder til å bytte med klassekameratene, andre ganger har det passet å gi bort et "oppdatert" bilde til f.eks. besteforeldre eller faddere. De tar bilder relativt ofte, men ikke hvert år. Det varierer hva slags størrelser og "pakkeløsninger" som tilbys. Full pakke kjøper vi aldri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vi har vel fått tilbud om barnehagebilder hvert år, og skolebilder bare i 1. klasse foreløpig (har en 6 åring og en 3. klassing) Vi har pleid å kjøpe gruppebildene, og ett av portrettene. 1. klasseportrettbildene kjøpte vi noen flere av og ga bort til besteforeldrene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.