Gå til innhold

Skjer det ingenting?????

Gjest Venteeeeer..

Anbefalte innlegg

Gjest Venteeeeer..

Hei..

Er det ingen som har noen gode nyheter å komme med fra Colombia???

Ingen som har fått distrikt eller tildeling??? Jeg venter og venter og nå er vi oppe i 27 mnd fra papirer ble sendt, og ingenting skjer. Jeg blir gal snart : )

En bitte liten god nyhet hadde passet bra nå....

Anyone....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser utrolig stille ut.... Jeg blir snart gal av utålmodighet. Det skjer så utrolig lite at jeg begynner på å lure på om papirene er blitt borte... Selvsagt vet jeg at de ikke er det, men det føles slik. var inne på ac børnehjelpen i dk, der ligger saksnummer og tidspunkter tilgjengelig. det er mange der som sendfte papirene lenge før oss, og vi sendete dem i februar 06. Får bare smøre oss med den berømmelige tålmodighetskremen, selv om den egentlig ikke hjelper.... ......Hilsen en medventer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venteeeeer..

Det ser utrolig stille ut.... Jeg blir snart gal av utålmodighet. Det skjer så utrolig lite at jeg begynner på å lure på om papirene er blitt borte... Selvsagt vet jeg at de ikke er det, men det føles slik. var inne på ac børnehjelpen i dk, der ligger saksnummer og tidspunkter tilgjengelig. det er mange der som sendfte papirene lenge før oss, og vi sendete dem i februar 06. Får bare smøre oss med den berømmelige tålmodighetskremen, selv om den egentlig ikke hjelper.... ......Hilsen en medventer

Hei igjen : )

Vi sendte også papirene i feb-06...

Det som er så sprøtt, er at jeg har egentlig en skikkelig godfølelse i magen om dagen. Og hvis man ser på de som har fått hittil i år så begynner vi jo å nærme oss. Det MÅÅÅ jo skje noe for oss i feb. bunken snart...???

Positiviteten begynner å dabbe av kjenner jeg, selv om jeg har godfølelsen...Vi krysser ALT av fingre og tær (enda en gang) for at det kommer ett skred med distrikt..i MAI....he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset hungrer vi også etter nyheter fra Colombia. Nærmer oss 26 mnd nå, og synes det er tungt at dere som har ventet enda lenger ennå ikke har hørt noe. Gleder meg veldig til å kunne juble over nyheter fra dere som har ventet lenger enn oss.......og da vet jeg jo også at det nærmer seg for oss, men akkurat nå ser det mørkt ut.

Har vært så optimist hele tiden. Var innstilt på lang ventetid denne gangen, men nå begynner det å tære på tålmodigheten også her.

Håper på mange jubelrop her i dagene og ukene som kommer.....nå har det vært tørke lenge:)

Ser ut til at mange har lange opphold i Colombia nå. Vi hentet i 2000 og 2003, og begge opphold var på kun 3 uker. Er så spent på hvor i landet vi skal denne gangen.

Gleder oss veldig til å reise tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ventefar

Tja - det skjer jo litt. AF oppdaterte ekstranettet her om dagen. Dette er som en bilkø i rushtiden - det går veldig tregt, men det beveger seg, og før eller seinere løsner det. Noen skifter fil (land) under veis, men det endrer sjelden vesentlig på tempoet. Da alle trodde det skulle gå fort i Kina stilte alt for mange seg i kø der - og derfor går det tregere. Hold ut. Det blir resultater til slutt, selv om det kan være en prøvelse. Som en annen nevner er det mange som har ventet lenger enn oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 6 fam, kanskje flere??

mener å ha hørt at det ivhertfall er 6 norske familier i Bogota nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Venteeeeer..

Hei igjen alle sammen.

Jeg ser jo at det skjer noe, men det går så treigt : )

Jeg vil at det skal skje mer...he he

Mye vil ha mer og ...........vet dere : ) Det er kjempepositivt

at det beveger seg litt ihvertfall..Vi satser på at "bilkøen" løsner snart og at det kommer tildelinger av distrikt og barn til ALLE..

Optimist vet dere..(innimellom ihvertfall : )

Ha en fiiiiiin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru undrene

Uff, ja jeg også hungrer etter info......

Vi har ventet i "bare" 20 mnd, hadde et håp og faktisk en tro på at vi skulle være vel i havn før storebror skal begynne på skolen til høsten, men har jo skjønt nå at det er lite trolig.......

Vel, vel, vi får bare smøre oss med den berømte kremen (som jeg har litt lite igjen av forresten) .........

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen : )

Vi sendte også papirene i feb-06...

Det som er så sprøtt, er at jeg har egentlig en skikkelig godfølelse i magen om dagen. Og hvis man ser på de som har fått hittil i år så begynner vi jo å nærme oss. Det MÅÅÅ jo skje noe for oss i feb. bunken snart...???

Positiviteten begynner å dabbe av kjenner jeg, selv om jeg har godfølelsen...Vi krysser ALT av fingre og tær (enda en gang) for at det kommer ett skred med distrikt..i MAI....he he

Bilkø i rushtid var et godt utrykk. kan ikke si å ha sett deg på colombialista. har du et annet nick der?????.. Det er kjekt når mange er med der.... [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venteeeeer..

Bilkø i rushtid var et godt utrykk. kan ikke si å ha sett deg på colombialista. har du et annet nick der?????.. Det er kjekt når mange er med der.... [email protected]

Ang Colombialista..

Hvis det er meg du tenker på, så er jeg med der.

Ligger inne med ett annet nick der ja : )

Er på rad nr 27. Papirer sendt 7/2-06.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trk1365380645

Uff, ja jeg også hungrer etter info......

Vi har ventet i "bare" 20 mnd, hadde et håp og faktisk en tro på at vi skulle være vel i havn før storebror skal begynne på skolen til høsten, men har jo skjønt nå at det er lite trolig.......

Vel, vel, vi får bare smøre oss med den berømte kremen (som jeg har litt lite igjen av forresten) .........

Mvh

Uff, så kjedelig, fru undrene. Tenker på dere og håper inderlig det skjer masse i Colombia (og alle andre adopsjonsland også!) fremover!

Hjertelig hilsen trk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig, fru undrene. Tenker på dere og håper inderlig det skjer masse i Colombia (og alle andre adopsjonsland også!) fremover!

Hjertelig hilsen trk

Hallo du.

Så koselig å bli tenkt på da, veldig hyggelig:))) Men dessverre så ser det ut til at det er laaaang tid igjen.....Heldigvis har vi gullklumpen vår, det hjelper jo godt på. Letter er det jo enn første gang, men vi venter likevel like mye på nr to som nr en......dette vet jo du alt om. Har dere det bra da? Er elstemann klar for skolestart? Ønsker dere en deilig sommer med de to sjarmtrollene deres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trk1365380645

Hallo du.

Så koselig å bli tenkt på da, veldig hyggelig:))) Men dessverre så ser det ut til at det er laaaang tid igjen.....Heldigvis har vi gullklumpen vår, det hjelper jo godt på. Letter er det jo enn første gang, men vi venter likevel like mye på nr to som nr en......dette vet jo du alt om. Har dere det bra da? Er elstemann klar for skolestart? Ønsker dere en deilig sommer med de to sjarmtrollene deres:)

Hei igjen

Vi har det bra, det går i hundre hele dagen og døgnet har for få timer, men sånn er det jo bare! Aller mest er vi bare utrolig glade for ungene våre og alt de gir oss! Eldstemann begynner å bli klar for skole, men jeg syns det er ganske skummelt... Enn dere?

Håper dere får en deilig sommer til tross for tålmodighetsprøven dere utsettes for. Kanskje vi sees på bondegård 31.5. eller på stranden i sommer?!

Varme tanker fra trk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset hungrer vi også etter nyheter fra Colombia. Nærmer oss 26 mnd nå, og synes det er tungt at dere som har ventet enda lenger ennå ikke har hørt noe. Gleder meg veldig til å kunne juble over nyheter fra dere som har ventet lenger enn oss.......og da vet jeg jo også at det nærmer seg for oss, men akkurat nå ser det mørkt ut.

Har vært så optimist hele tiden. Var innstilt på lang ventetid denne gangen, men nå begynner det å tære på tålmodigheten også her.

Håper på mange jubelrop her i dagene og ukene som kommer.....nå har det vært tørke lenge:)

Ser ut til at mange har lange opphold i Colombia nå. Vi hentet i 2000 og 2003, og begge opphold var på kun 3 uker. Er så spent på hvor i landet vi skal denne gangen.

Gleder oss veldig til å reise tilbake.

Hei!

Dere var vel her samtidig med oss i 2003. Vi ventet i 31 mnd før vi fikk tildeling denne gangen, og nå er vi her.:o). Utrolig nok er ventetiden igjen glemt. Vi fikk distrikt Bucaramanga. Dette distriktet mener jeg er det som har lengst oppholdstid utenfor Bogota. Det er forspeilet 6-8 uker. For oss ser det ut som at vi skal få en oppholdstid på omtrent 5 uker. Et flott opphold! Som i Bogota virker det som det varierer mye fra domsstol til domsstol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dere var vel her samtidig med oss i 2003. Vi ventet i 31 mnd før vi fikk tildeling denne gangen, og nå er vi her.:o). Utrolig nok er ventetiden igjen glemt. Vi fikk distrikt Bucaramanga. Dette distriktet mener jeg er det som har lengst oppholdstid utenfor Bogota. Det er forspeilet 6-8 uker. For oss ser det ut som at vi skal få en oppholdstid på omtrent 5 uker. Et flott opphold! Som i Bogota virker det som det varierer mye fra domsstol til domsstol.

Ja, vi traff hverandre på Halifax des-03. Husker godt den nydelige, lille jenten deres. Hvordan går det med storesøster nå? Går det fint med en liten lillesøster?

5 ukers opphold høres bra ut. Har hørt masse fint om Bucaramanga. Er veldig spent på hvor vi skal denne siste gangen. Tidligere har vi vært i Medellin og Ibague. Guttene er nå blit 6 og 8 år. De gleder seg stort til å få en lillesøster eller -bror.

Kos dere videre! Kjekt å høre fra deg.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...