Gå til innhold

Hvorfor etterforske Fritz-saken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle VET han har gjort mer enn nok galt til å sitte resten av livet i fengsel, eventuelt lukket psykiatrisk institusjon. Ingen kan omgjøre noe av det han har gjort uansett. Hvorfor skriver avisene meter på meter om forholdene der inne? Hva slags syke mennesker er vi som leser om det?

Stopp sløsingen, bruk penger og spalteplass på de det ikke er for sent å hjelpe i stedet!

PS: Finnes det miljøer hvor Staff sine meninger har gjennomslagskraft? Det er tror ikke jeg. Eventuelle meningsfeller vil nok være meningsfeller uansett. Så slutt å la dere provosere.

Skrevet

Pressefolk tenker vanligvis bakvendt, skiller klinten fra hveten og trykker "klinten", resultatet blir deretter: kvalmt.

Enig i det aller meste her. Det eneste som er igjen av interesse nå, synes jeg er straffeutmålingen. For ofrenes skyld er det også godt å få frem sannheten om det som har skjedd. For om de opplever at noen trodde deres versjon, slipper de å slite med skyldfølelse slik mange overgrepsofre gjør.

Skrevet

Pressefolk tenker vanligvis bakvendt, skiller klinten fra hveten og trykker "klinten", resultatet blir deretter: kvalmt.

Enig i det aller meste her. Det eneste som er igjen av interesse nå, synes jeg er straffeutmålingen. For ofrenes skyld er det også godt å få frem sannheten om det som har skjedd. For om de opplever at noen trodde deres versjon, slipper de å slite med skyldfølelse slik mange overgrepsofre gjør.

virker som det er "guts" i Elisabeth enda da, som har føyd seg i titalls år, men stritter som en terrier nå som hun endelig har kommet seg fri..... Fy søren som jeg beundrer den dama, for en styrke hun må ha.. Tror overlevelsesinstinktet vinner over de fleste andre instinkt, som feks. å gjøre en slutt på det hele. Hun har sikkert hatt plenty av muligheter opp gjennom årene. For ikke snakke om å gjøre slutt på han!! Hun har tydeligvis et sterkt hat (?) mot han, siden hun nekter å snakke med mindre hun slipper å se han ever again... syns det er ganske fantastisk å få tilbake kampviljen etter så mange år... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...