Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

Men de velkommen til verden bildene som ligger til venstre for artikkelen ligger der fast. Uansett hvilken artikkel du leser.

Hadde skjønt du reagerte om den kun kom fram ved å lese den artikkelen.

Skrevet

Men de velkommen til verden bildene som ligger til venstre for artikkelen ligger der fast. Uansett hvilken artikkel du leser.

Hadde skjønt du reagerte om den kun kom fram ved å lese den artikkelen.

Ok, det visste jeg ikke. Men syns de likevel kan fjerne slike annonser akkurat når de skriver om slike ting.

Gjest så tragisk!
Skrevet

Huff.

Jeg ble mer opphengt i innholdet av artikkelen. Ser det omtalte sykehuset fra stuevinduet, og kjenner så mange der ute. Så jeg bare krysser fingre for at det ikke er noen kjente som er involvert.

Gjest togli
Skrevet

En forferdelig tragisk sak :-((

Jeg reagerer allikevel ikke på at de har fødselsannonser på samme side. Blir jo helt håpløst om man skal vurdere alle slike "sammentreff"...

Skrevet

Ok, det visste jeg ikke. Men syns de likevel kan fjerne slike annonser akkurat når de skriver om slike ting.

Det får da være måte på, de må da kunne skrive en nyhet uten å gjøre om hele nettavisen sin.

jubalong70
Skrevet

Tragisk og trist sak, men jeg reagerer ikke på at fødselsannonsene er på samme nettside.

Siden er så stor, og det er såpass god plass mellom dem, at det går helt fint.

Gjest mora2
Skrevet

Liv og død er begge en naturlig del av livet.

Noen kommer og noen går, heldigvis.

Tragisk historie...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...