Luska Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 http://www.finnmarken.no/lokale_nyheter/article3521135.ece Sikter til temaet i artikkelen sammen med "velkommen til verden" på venstre side... 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Men de velkommen til verden bildene som ligger til venstre for artikkelen ligger der fast. Uansett hvilken artikkel du leser. Hadde skjønt du reagerte om den kun kom fram ved å lese den artikkelen. 0 Siter
Luska Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 Men de velkommen til verden bildene som ligger til venstre for artikkelen ligger der fast. Uansett hvilken artikkel du leser. Hadde skjønt du reagerte om den kun kom fram ved å lese den artikkelen. Ok, det visste jeg ikke. Men syns de likevel kan fjerne slike annonser akkurat når de skriver om slike ting. 0 Siter
Gjest så tragisk! Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Huff. Jeg ble mer opphengt i innholdet av artikkelen. Ser det omtalte sykehuset fra stuevinduet, og kjenner så mange der ute. Så jeg bare krysser fingre for at det ikke er noen kjente som er involvert. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 En forferdelig tragisk sak :-(( Jeg reagerer allikevel ikke på at de har fødselsannonser på samme side. Blir jo helt håpløst om man skal vurdere alle slike "sammentreff"... 0 Siter
fyrlykt Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Ok, det visste jeg ikke. Men syns de likevel kan fjerne slike annonser akkurat når de skriver om slike ting. Det får da være måte på, de må da kunne skrive en nyhet uten å gjøre om hele nettavisen sin. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Tragisk og trist sak, men jeg reagerer ikke på at fødselsannonsene er på samme nettside. Siden er så stor, og det er såpass god plass mellom dem, at det går helt fint. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Liv og død er begge en naturlig del av livet. Noen kommer og noen går, heldigvis. Tragisk historie... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.