Gå til innhold

Nyåpnet butikk

Anbefalte innlegg

Gjest 4355464646
Skrevet

Har dere noengang gått inn i en nyåpnet butikk hvor det ikke er allverdens med folk og fått litt for mye service?

Tror jeg ble spurt 8 ganger mens jeg gikk gjennom butikken om jeg trengte hjelp, første som møtte meg i døren var en dame som stod der med stooore øyne og stirret og sa TRENGER DU HJELP.

Må si jeg ble skremt og følte meg utroooolig ukomfortabel..

Bare lurte på om det er meg eller om det er noe merkelig å holde på sånn?

:-)

Skrevet

*LOL* Ja det har jeg også opplevd. Men heldigvis så preller det av som vann på gåsa :)

Gjest togli
Skrevet

Da skulle du sett meg i et bittelite parfymeri i Kairo. I Egypt hadde de (har?) lovfestet at alle i arbeidsfør alder skulle ha jobb uansett, så noen steder la man godt merke til at endel ansatte egentig var overflødige...

Jeg kom inn i parfymeriet og der sto det rundt 7-8 damer rett bak disken og bare ventet på meg! De stirra på meg og alle begynte å prate i munnen på hverandre... Jeg kan ikke huske om jeg kjøpte noe (mange år siden), men jeg ble litt lattermild av hele seansen ;-)

Skrevet

Det hadde jeg blitt sprø av. Det jeg også blir sprø av er når de kommer mens man står på prøverommet i en butikk og spør hvordan det går der inne. For det første lurer jeg alltid på hvem de spør siden det er flere avlukk, og hva skal man si liksom. ..,-HJELP; HJELP!!!!!! Det står om livet....

Skrevet

Synes det er irriterende uansett hvilken butikk det gjelder jeg. "Kan jeg hjelpe deg med noe?!" mens vedkommende omtrent spiser deg opp før de spør.

"NEI, DET KAN DU IKKE!!!!!" Fungerer som svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...